Κατά τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς Φώτη Κουβέλη, επισήμανε ότι το Υπουργείο οφείλει να κάνει αποδεκτές τις προτάσεις των κοινωνικών φορέων για τα δρομολόγια Νισύρου-Κω και να σταματήσει η προνομιακή παραχώρηση δρομολογίων σε «ημέτερους» σε βάρος της οικονομικής και κοινωνικής ζωής των κατοίκων.
«Αναφερθήκατε σε κάποιο διαγωνισμό, αλλά κύριε Υπουργέ (σημ. Αιγαίου)δεν λαμβάνεται υπόψη συγκριτικά και συναξιολογητικά η κατάσταση των πλοίων που μετέχουν στον διαγωνισμό; Διότι εδώ έχω στοιχεία ότι το εν λόγω πλοίο το «ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΣΠΗΛΙΑΝΗ» είναι ένα σύγχρονο πλοίο που δεν μπορεί να συγκριθεί με την παλαιότητα και την ακαταλληλότητα του άλλου πλοίου στο οποίο ο διαγωνισμός κατεκυρώθη.
Λέγεται ότι εκείνος ο οποίος εκτελεί τα δρομολόγια στη γραμμή Νισύρου - Κω είναι εκ των ημετέρων. Αυτό αναδεικνύεται ως τουλάχιστον ικανό στοιχείο για έρευνα εκ του γεγονότος ότι έχουμε δύο πλοία το ένα να είναι καινουργές να παίρνει μέσα 5 έως 6 οχήματα και να τίθεται εκτός της γραμμής με τον τρόπο με τον οποίο το έχετε θέσει και το άλλο να είναι ένα πεπαλαιωμένο σκάφος, το οποίο μετά βίας μπορεί να μεταφέρει ένα εξαιρετικά μικρό όχημα.
Οφείλετε να επανεξετάσετε τη στάση σας και αναφορικά με την επιδότηση και αναφορικά με τα δρομολόγια. Δεν μπορώ να δώσω εξήγηση όταν σύσσωμο το νησί σας λέει αλλάξτε τα ωράρια των δρομολογίων κατά μισή ώρα, διότι έτσι εξυπηρετούμεθα και σεις επιμένετε. Δικαιούμαι κατά συνέπεια να έχω εγερμένη την υποψία τουλάχιστον την υποψία ότι κάτι άλλο συμβαίνει;»
Ο υπουργός Κ. Παυλίδης δήλωσε ότι τα δρομολόγια καθορίζονται από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και αρνήθηκε την αλλαγή της ώρας των δρομολογίων, ενώ παράλληλα ανέφερε ότι η γραμμή που σήμερα δεν επιδοτείται θα ενταχθεί στο σύστημα επιδότησης.