Γιατί ο ΟΠΑΠ εισέρχεται στο μ/κ του ομίλου Stoiximan

Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018 09:42
UPD:09:42
INTIME NEWS/ΜΠΑΜΠΟΥΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Από την έντυπη έκδοση

Της Λέττας Καλαμαρά
[email protected]

Ψηλά ανεβάζει ο ΟΠΑΠ τον πήχη των προσδοκιών του για τις επιδόσεις και τις αποδόσεις του στην αγορά των τυχερών παιχνιδιών μέσω του διαδικτύου, ανακοινώνοντας επίσημα την προκαταρκτική συμφωνία για την απόκτηση μετοχών του ομίλου Stoiximan. Όπως έχει τονιστεί, ο ΟΠΑΠ εστιάζει σε στρατηγικές συμμαχίες σε αυτόν τον τομέα, για την απόκτηση τεχνολογικού πλεονεκτήματος, εμβάθυνσης της πελατειακής του βάσης και διεθνώς, σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές τις οποίες φιλοδοξεί να υιοθετήσει και η Ελλάδα στον συγκεκριμένο τομέα τυχερών παιχνιδιών, μέσω του νέου θεσμικού πλαισίου που προωθεί και θα ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του χώρου.

Όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ, «φιλοδοξώντας να καθιερώσουμε τον ΟΠΑΠ ως εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων παγκόσμιου επιπέδου, γνωρίζουμε ότι πρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας μία ελκυστική και ανταγωνιστική παικτική εμπειρία στο διαδίκτυο. Μέσα στους επόμενους 12 μήνες, πρόθεσή μας είναι να προστεθούν επιπλέον προϊόντα στο κανάλι του διαδικτύου. Η στρατηγική επένδυση στη Stoiximan είναι ευθέως συμπληρωματική στις διαδικτυακές δραστηριότητες του ΟΠΑΠ και μας προσφέρει διαδικτυακή παρουσία σε διεθνές επίπεδο». Πρόθεση του ΟΠΑΠ είναι να διαθέσει διαδικτυακά πολλά από τα προϊόντα που παρέχονται σήμερα στους πελάτες του μέσω των πρακτορείων. Η αρχή γίνεται με τον αθλητικό στοιχηματισμό και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν άλλα παιχνίδια, όπως Τζόκερ, KINO και Virtuals. Οι επενδύσεις αυτές ευθυγραμμίζονται με μία από τις βασικές στρατηγικές προτεραιότητες του ΟΠΑΠ, την αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών και τεχνολογικών δυνατοτήτων. Τα τελευταία δύο χρόνια η εταιρεία εστίασε στο σημαντικό έργο του μετασχηματισμού και εκσυγχρονισμού του δικτύου των πρακτορείων ΟΠΑΠ, εγκαθιστώντας περισσότερες από 50.000 νέες διαφορετικές συσκευές, υλοποιώντας τεχνολογικές επενδύσεις ύψους σχεδόν 100 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά, η OPAP Investment Ltd έχει προσυμφωνήσει να αποκτήσει μερίδιο 36,75% στη μητρική εταιρεία του ομίλου Stoiximan, TCB Holdings Ltd («TCB»), έναντι τιμήματος 50 εκατ. ευρώ, κατόπιν ρυθμιστικών εγκρίσεων της αγοράς τυχερών παιγνίων. Η TCB παρέχει, μέσω των κατά 100% θυγατρικών της, υπηρεσίες τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα και την Κύπρο, υπό το εμπορικό σήμα Stoiximan, και στη Ρουμανία και τη Γερμανία, υπό το εμπορικό σήμα Betano. Ο ΟΠΑΠ, επίσης, έχει προσυμφωνήσει με την TCB να κάνει μια επιπλέον επένδυση, ώστε να αποκτήσει τον από κοινού, με την TCB, έλεγχο των δραστηριοτήτων του ομίλου Stoiximan στην Ελλάδα και την Κύπρο. Η επένδυση αυτή τελεί υπό την πλήρωση διάφορων προηγούμενων όρων, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης των αρμόδιων αρχών ανταγωνισμού και ρύθμισης της αγοράς τυχερών παιγνίων, και της διεξαγωγής έρευνας δέουσας επιμέλειας (due diligence). Με την ολοκλήρωση της έρευνας δέουσας επιμέλειας, θα αποκρυσταλλωθούν οι όροι της επένδυσης οπότε και οι πλήρεις λεπτομέρειες θα δημοσιοποιηθούν.

Όπως τονίζεται, ο όμιλος Stoiximan θα συνεχίσει να λειτουργεί με την ίδια διοικητική ομάδα ανεξάρτητα από τις διαδικτυακές δραστηριότητες του ΟΠΑΠ. Παράλληλα,  τις επόμενες ημέρες ο ΟΠΑΠ θα διαθέσει στην αγορά το Pamestoixima.gr, τη νέα πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού μέσω διαδικτυακών καναλιών και φορητών συσκευών. Από την πλευρά του, ο όμιλος Stoiximan δρομολογεί την περαιτέρω ενίσχυση της τεχνολογικής υποστήριξης των ήδη υπαρχόντων παιχνιδιών που λανσάρει, παράλληλα με τα νέα που σχεδιάζει να φέρει στην αγορά.  Όπως τόνισε ο Γιώργος Δασκαλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Stoiximan, «όραμά μας είναι να καθιερωθούμε ανάμεσα στις κορυφαίες GameTech εταιρείες της Ευρώπης». Το 2017, ο όμιλος Stoiximan κατέγραψε έσοδα 136 εκατ. ευρώ και κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) περίπου 16 εκατ. ευρώ.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα