Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Νέες επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα σχεδιάζουν οι αμερικανικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον ξενοδοχειακό τομέα στη χώρα μας, εντείνοντας την ήδη ενισχυμένη παρουσία που έχουν επιδείξει τα δύο τελευταία χρόνια. Ξενοδοχειακές αλυσίδες, όπως η Marriott International και η Wyndham -που «ανέβασαν» τα τελευταία δύο χρόνια τα brands τους σε αρκετές μονάδες (έξι η Marriott, οκτώ η Wyndham) στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά- ετοιμάζουν και νέες επενδύσεις, ενώ ταχύτητα ανεβάζει και η Hyatt, η οποία σε συνεργασία με την αμερικανική επίσης εταιρεία ακινήτων Hines λειτούργησαν στην Αθήνα το Grand Hyatt.
Οι ΗΠΑ, που είναι τιμώμενη χώρα στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, έχουν θέσει τη σφραγίδα τους στην ελληνική τουριστική αγορά τόσο μέσω των ξενοδοχειακών αλυσίδων όσο και μέσω των εκατοντάδων χιλιάδων Αμερικανών τουριστών, οι οποίοι έχουν σχεδόν διπλασιάσει την παρουσία τους στη χώρα μας την τελευταία πενταετία.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»