Συγγνώμη γι’ αυτό που η ίδια η εταιρεία χαρακτήρισε «πολύ περίπλοκη περίπλοκη παραβίαση των συστημάτων ασφαλείας» ζήτησε η British Airways. Η εταιρεία ανακοίνωσε παράλληλα ότι έχει ήδη αρχίσει «επείγουσα» έρευνα σχετικά με την ηλεκτρονική κλοπή προσωπικών δεδομένων χιλιάδων πελατών της.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η υποκλοπη διήρκεσε περίπου δύο εβδομάδες, μεταξύ της 21ης Αυγούστου και της 5ης Σεπτεμβρίου, και αφορά 380.000 ηλεκτρονικές πληρωμές.
«Πρόκειται για ονόματα, emails και πληροφορίες τραπεζικών καρτών – αριθμοί κάρτας, ημερομηνια λήξης και ο τριψήφιος κωδικός ασφαλείας που βρίσκεται από πίσω (CVV)», διευκρίνησε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Άλεξ Κρουζ, τονίζοντας ωστόσο ότι δεν εκλάπησαν ταξιδιωτικά στοιχεία ή πληροφορίες διαβατηρίου.
Οι πελάτες οι οποίοι έκαναν κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής της εταιρείας καλούνται να επικοινωνήσουν με τις τράπεζες.
«Λυπούμαστε πολύ για την αναστατωση που προκάλεσε αυτή η εγκληματική ενέργεια», δήλωσε ο Κρουζ διαβεβαίωνοντας ότι η εταιρεία λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών της.
naftemporiki.gr