Στοχευμένες δράσεις για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην Κίνα

Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2006 18:49

Με τη διοίκηση και τους εργαζομένους του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) συναντήθηκε ο υπουργός Οικονομίας & Οικονομικών Γιώργος Αλογοσκούφης και, όπως είπε στη συνέχεια, ο Οργανισμός «έχει κάνει θαύματα όσον αφορά την προσπάθεια προώθησης των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό».

Ο κ. Αλογοσκούφης επισήμανε ότι στο πρώτο τρίμηνο φέτος οι εξαγωγές αυξήθηκαν 22,8% http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/06/15/1203130.htm , σαφές σημάδι βελτίωσης της οικονομίας και της ποιότητας της ανάπτυξης.

Στόχος του ΟΠΕ για το 2006 είναι ο διπλασιασμός της ελληνικής παρουσίας σε σχέση με το 2005, μέσα από την υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων δράσης σε μεγάλες αγορές, όπως είναι αυτές της Βόρειας Αμερικής, της Κίνας, της Ρωσίας, της Ιαπωνίας της Ινδίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων κ.ο.κ. Ιδιαίτερα για τη μεγάλη αγορά της Κίνας, ο ΟΠΕ, έως το τέλος Ιουνίου, θα έχει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα. Εμφαση πρόκειται να δοθεί στα παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα, όπως είναι το ελαιόλαδο, με σκοπό να αξιοποιηθούν προς όφελος της χώρας μας οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Πεκίνο το 2008 και η έκθεση EXPO της Σαγκάης το 2010.

«Προγραμματίζουμε μια μεγάλη επιχειρηματική αποστολή στην Κίνα. Στόχος είναι να πραγματοποιηθεί πριν από το τέλος του 2006 και ο απώτερος στόχος να έχει πραγματοποιηθεί έως το Μάρτιο 2007 το αργότερο», είπε ο κ. Αλογοσκούφης. Εξάλλου, ο ΟΠΕ, σε συνεργασία με τα Επιμελητήρια και τους Συνδέσμους των Επιχειρήσεων, θα παρουσιάσει, σε έναν μήνα, την Εθνική Στρατηγική Εξωστρέφειας για την περίοδο 2007-2013.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα