«Burger King»: Στην Ελλάδα μέσα από τα αεροδρόμια της Fraport Greece

Τρίτη, 07 Αυγούστου 2018 17:52
UPD:17:59

Αριστερά ο Γιώργος Βήλος, γενικός διεθυντής Εμπορικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Fraport Greece, δεξιά ο διευθύνων σύμβουλος της SSP Eastern Europe & Middle East, Γιώργος Αντωνίου.

Τις δυνάμεις τους ένωσαν η SSP, κορυφαίος πολυεθνικός όμιλος στον κλάδο της εστίασης παγκοσμίως, και η Fraport Greece, κι έφεραν τη διάσημη αλυσίδα «Burger King» στην ελληνική αγορά, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημά της, στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» στη Ρόδο.

Κατά την τελετή εγκαινίων που πραγματοποιήθηκε χθες, ο Γιώργος Αντωνίου, διευθύνων σύμβουλος της SSP Eastern Europe & Middle East, δήλωσε: «Με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιούμε σήμερα τα επίσημα εγκαίνια του πρώτου Burger King στην Ελλάδα, που, σε συνεργασία με τη Fraport Greece, ανοίγει τις πύλες του στο διεθνές αεροδρόμιο Διαγόρας της Ρόδου. Παράλληλα, συζητούμε με τη Fraport Greece την πιθανότητα για περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας των Βurger Κing και σε άλλα αεροδρόμια της Ελλάδος».

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής Εμπορικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Fraport Greece ανέφερε: «Νιώθουμε ιδιαίτερη ικανοποίηση για την επιτυχημένη έκβαση της προσπάθειάς μας να πρωτοπορήσουμε στο θέμα της εστίασης στα αεροδρόμια, φέρνοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στον κόσμο, τη Burger King. Με παρουσία σε περίπου 80 χώρες και εκατομμύρια θαυμαστές σε όλον τον κόσμο, είμαστε σίγουροι ότι η Burger King στο αεροδρόμιο της Ρόδου θα σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Τα σχόλια των χρηστών του αεροδρομίου είναι ήδη πολύ θετικά. Από τη μεριά μας, θα συνεχίσουμε την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει να μετατρέψουμε σταδιακά τα 14 ελληνικά αεροδρόμια σε σύγχρονες υποδομές που θα ανταποκρίνονται επάξια στον ρόλο τους ως πρεσβευτές της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, αλλά και στις απαιτήσεις και προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών-επισκεπτών μας».

Σημειώνεται ότι η συνεργασία της Fraport Greece με την SSP ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τα Starbucks στο αεροδρόμιο της Ρόδου, καθώς και το φημισμένο Uppercrust στα αεροδρόμια της Κέρκυρας και της Ζακύνθου.

Σύμφωνα με τη Fraport Greece, στο πρόγραμμα της αναβάθμισης των 14 αεροδρομίων, στρατηγική προτεραιότητά της αποτελεί η προσέλκυση περισσότερων ελληνικών και διεθνώς αναγνωρισμένων brands, ώστε να προσφέρει περισσότερες επιλογές στο επιβατικό κοινό.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα