Επενδύσεις 42 εκατ. ευρώ ολοκλήρωσε η Grecotel

Όμιλος: Ανακαίνιση πολυτελών συγκροτημάτων σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς
Τρίτη, 24 Ιουλίου 2018 21:14
UPD:21:14
Δελτίο Τύπου

Από την έντυπη έκδοση 

Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]

Ευρύτατο επενδυτικό πρόγραμμα, προπομπό των ξενοδοχείων «τρίτης γενιάς», ολοκλήρωσε εντός του 2018 ο όμιλος Grecotel. Το πρόγραμμα, ύψους 42 εκατ. ευρώ, δημιούργησε 630 νέες θέσεις εργασίας με αποτέλεσμα ο όμιλος Grecotel να είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης της ελληνικής ξενοδοχίας, με 6.100 εργαζόμενους. Το επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου περιελάμβανε τη ριζική ανακαίνιση πέντε πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων σε τέσσερις κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, με την εκ βάθρων αναβάθμιση 780 νέου τύπου δωματίων, τον εκσυγχρονισμό - επέκταση 40 χώρων εστίασης, που τις γεύσεις τους υπογράφουν διακεκριμένοι σεφ, καθώς και την αναδιαμόρφωση 155 στρεμμάτων υπαίθριων υποδομών.

Ειδικότερα, το επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel αφορά την ανακαίνιση και ριζική αναβάθμιση των πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων Corfu Imperial, Daphnila Bay Dassia, Casa Marron (πρώην Lakopetra Beach), Pella Beach και Rhodos Royal.

Αναφερόμενη στην ολοκλήρωση του φετινού επενδυτικού προγράμματος, η διευθύνουσα σύμβουλος της Grecotel, Μάρι Δασκαλαντωνάκη, τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «το πλάνο ανακαίνισης των ξενοδοχείων του ομίλου είναι συνεχές. Αποτελεί παρακαταθήκη και προπομπό δημιουργίας μονάδων "τρίτης γενιάς" στην Ελλάδα, οι οποίες αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν της χώρας, θωρακίζοντάς την απέναντι στον ανταγωνισμό». Όπως πρόσθεσε η κ. Δασκαλαντωνάκη, ο όμιλος Grecotel αναμένει μεσοσταθμική άνοδο ποσοστού 7% στις διανυκτερεύσεις και ποσοστιαία αύξηση του τζίρου του κατά 9% για το 2018 σε σχέση με πέρυσι. Καταλήγοντας, η διευθύνουσα σύμβουλος της Grecotel σημείωσε ότι η Ελλάδα οφείλει να προσέξει ιδιαίτερα τη ρωσική τουριστική αγορά, επενδύοντας ταυτόχρονα στο άνοιγμα νέων αγορών. Επισημαίνεται ότι στα άμεσα σχέδια του ομίλου εντάσσεται η εφαρμογή νέου επενδυτικού προγράμματος που περιλαμβάνει επόμενο κύκλο ριζικής αναβάθμισης συγκροτημάτων της αλυσίδας, εν όψει της τουριστικής σεζόν 2019.  

Ειδικότερα, οι επενδυτικές κινήσεις που πραγματοποιήθηκαν στα πέντε συγκροτήματα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

  • Στην Κέρκυρα, την πλήρη αναβάθμιση του προορισμού Kommeno Peninsula μέσω της «αναγέννησης» των Corfu Imperial Grecotel Exclusive Resort και του Daphnila Bay Dassia LUX ME. Υλοποιήθηκαν οι ριζικές ανακαινίσεις 174 δωματίων, σουιτών και βιλών και η αναδιαμόρφωση χώρων έκτασης 30 στρεμμάτων. Η Grecotel στην Κέρκυρα προσφέρει την απόλυτη γαστριμαργική εμπειρία, αφού στα τρία ξενοδοχειακά συγκροτήματά της (συμπεριλαμβανομένου του Eva Palace) στο Κομμένο, διαθέτει συνολικά 26 εστιατόρια και μπαρ που ενώνουν χώρους, γεύσεις και ανθρώπους.
  • Στην Αχαΐα, στο νέο πεντάστερο ξενοδοχείο του ομίλου, το Casa Marron, ανακαινίσθηκαν εξολοκλήρου 200 δωμάτια, ενώ το συγκρότημα εμπλουτίστηκε με δέκα εστιατόρια και μπαρ. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν επεμβάσεις διαμόρφωσης εξωτερικών χώρων σε 67 στρέμματα. Το Casa Marron «γεννήθηκε» από την επέκταση και ολοκληρωτική ανακαίνιση του πρώην Lakopetra Beach (το οποίο αποκτήθηκε από τον όμιλο το 1997) και αποτελεί τη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής επένδυση στην Αχαΐα.
  • Στη Χαλκιδική, ο όμιλος προχώρησε στη ριζική αναβάθμιση του Pella Beach. Η μονάδα προχώρησε φέτος στην ανακαίνιση και τον εμπλουτισμό 168 δωματίων και 14 bungalows. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται: η αναδιαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου, η κατασκευή δύο επιπλέον πισινών και η δημιουργία ισχυρής γευστικής πρότασης με νέο κεντρικό εστιατόριο.

Σημειώνεται ότι η Grecotel διαθέτει συνολικά 32 πολυτελή ξενοδοχειακά συγκροτήματα, τα οποία ενισχύουν στρατηγικά τη δυναμική 12 προορισμών στην Ελλάδα, συνολική ακτογραμμή 15.000μ., δέκα συνεδριακά κέντρα με 60 meeting rooms, εμβαδού 11.500 τ.μ., καθώς και 12.500 κλίνες, φιλοξενώντας 320.000 επισκέπτες που προέρχονται από περισσότερες από 150 χώρες. Διαθέτει, επίσης, τρία κέντρα θαλασσοθεραπείας, συνολικής επιφάνειας 6.500 τ.μ., 200 εστιατόρια, μπαρ και εστιατόρια προσωπικού, προσδίδοντας γαστριμαργική υπεραξία και ισχύ στο εγχώριο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν.   



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα