Γιατί τα μεγάλα δεξαμενόπλοια βρίσκουν φέτος σε... ξέρα

Α' εξάμηνο: Σε χαμηλά επίπεδα οι ναύλοι και η αξιοποίηση του στόλου - Καταλύτης οι διαλύσεις και οι παραδόσεις
Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2018 10:18
UPD:10:19

Από την έντυπη έκδοση 

Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]

Το 2018 τείνει να είναι μέχρι τώρα ένα πολύ κακό έτος για την αγορά των δεξαμενοπλοίων, με τους ναύλους και το ποσοστό αξιοποίησης του στόλου να κινούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Τα έσοδα για το δεξαμενόπλοιο βρίσκονται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Ειδικότερα ο μέσος ημερήσιος ναύλος για τα Very large Crude Carriers κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 ήταν στα 6.001 δολ., ενώ στα Suezmax έφτασε τα 10.908 δολ. την ημέρα και στα Aframax στα 9.614 δολ. την ημέρα. Η βιομηχανία των δεξαμενοπλοίων χρειάζεται μια σημαντική βελτίωση των θεμελιωδών μεγεθών για να φέρει το μέσο ναύλο πάνω από το brake even σε επίπεδα κερδοφορίας, τονίζει η Bimco.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα