Στην κυκλοφορία παρεδόθη σήμερα το νέο τμήμα της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου στην Κακιά Σκάλα, στο ρεύμα από Κόρινθο προς Αθήνα.
Μετά την επιθεώρηση του έργου ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς τόνισε ότι το νέο τμήμα της Κακιάς Σκάλας από Κόρινθo προς Αθήνα με τις δύο νέες σήραγγες «Σκίρων» μήκους 370 μέτρων και «Θησέας» μήκους 350 μέτρων, γίνεται πλέον ένας υπερσύγχρονος, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, κλειστός αυτοκινητόδρομος (τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και συνολικά πέντε σήραγγες), δίνοντας τέλος στην ταλαιπωρία των οδηγών.
Ο υπουργός παρατήρησε ότι έργο ολοκληρώθηκε παρά τα προβλήματα στον αρχικό σχεδιασμό και τις προσφυγές τόσο στα ελληνικά δικαστήρια, όσο και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή που καθυστέρησαν για σχεδόν ένα χρόνο τις εργασίες αποπεράτωσης του έργου. «Τα ελληνικά δικαστήρια και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μας δικαίωσαν πλήρως. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μας έδωσε το πράσινο φως για να προχωρήσουμε τον Ιούνιο του 2005, αλλά λόγω καλοκαιριού, οι εργασίες αποπεράτωσης του έργου ξεκίνησαν στα τέλη Οκτωβρίου 2005», σημείωσε ο κ. Σουφλιάς.
Όπως υπογράμμισε, το έργο είναι ένα από τα δυσκολότερα σιδηροδρομικά και οδικά έργα που κατασκευάστηκαν μέχρι σήμερα στην Ελλάδα και -όπως είπε- «κανείς δεν μπορεί να παραγνωρίσει τις τεράστιες δυσκολίες που υπήρξαν στην κατασκευή του έργου εξαιτίας της στενής διατομής που είχε η Εθνική Οδός, δίπλα σε απόκρημνα πρανή και σε συνδυασμό με την αλματώδη αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου».
«Η Κακιά Σκάλα τελείωσε, λοιπόν, έγινε Καλή Σκάλα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, συγχαίροντας τους κατασκευαστές και τους εργαζόμενους του ΥΠΕΧΩΔΕ στην ΕΥΔΕ ΠΑΘΕ.