Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Την επόμενη εβδομάδα και ειδικότερα το διάστημα 9-13 Ιουλίου σε μια κρίσιμη συνάντηση στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) στο Λονδίνο αναμένεται να τεθούν τα προβλήματα που έχουν καταγραφεί με τη χρήση του νέου καυσίμου μειωμένης περιεκτικότητας σε θείο (0,5%) από το 2020.
Οι μεγάλες διεθνείς ναυτιλιακές οργανώνεις BIMCO, ICS, Intercargo, Intertanko και WSC προετοιμάζονται και έχουν ήδη καταθέσει σχετικές προτάσεις, με στόχο τη λήψη των κατάλληλων αποφάσεων προκειμένου η ναυτιλία να χρησιμοποιήσει με ασφάλεια τα νέα καύσιμα.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»