Στην υλοποίηση τετραετούς επενδυτικού προγράμματος προϋπολογισμού τεσσάρων εκατ. ευρώ θα προχωρήσει η εταιρεία MLS Πληροφορική ΑΕ με στόχο την απόκτηση ιδιόκτητων εγκαταστάσεων, την ανάπτυξη νέων εφαρμογών στον τομέα της γλωσσικής τεχνολογίας και των πολυμέσων καθώς και την ανάπτυξη της δεύτερης γενιάς του MLS Destinator που θα αποτελέσει διεθνή καινοτομία.
Ήδη, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η διοίκηση της MLS έχει υποβάλει φάκελο στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την ένταξη του εν λόγω επενδυτικού προγράμματος στον αναπτυξιακό νόμο 3299/2004.
Πιο αναλυτικά, η MLS δρομολογεί την κατασκευή κτιρίου συνολικού εμβαδού 1.500 τμ σε ιδιόκτητο οικόπεδο 1.200 τμ στην υπό ανέγερση Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης. Στο κτίριο αυτό θα μετεγκατασταθούν όλες οι λειτουργίες της έδρας της επιχείρησης. Σημειώνεται ότι η MLS έχει ήδη καταβάλει σε μετρητά το 50% του ποσού για την αγορά οικοπέδου από την Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί την ανάπτυξη πολυγλωσσικής εφαρμογής φωνητικής πληκτρολόγησης εγγράφων. Πρόκειται για ένα λογισμικό αναγνώρισης συνεχούς λόγου για προσωπικούς υπολογιστές που θα επιτρέπει την υπαγόρευση εγγράφων γενικού περιεχομένου σε διάφορες γλώσσες. Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα αποτελέσει το βασικό προϊόν της εταιρίας στην προσπάθειά της για διείσδυση στις αναπτυγμένες αγορές της Δυτικής Ευρώπης.
Στα σχέδια της εταιρείας εντάσσεται και η δημιουργία υπηρεσίας Αυτόματης Μετάφρασης, η οποία θα βασιστεί στην τεχνολογία SYSTRAN και θα παρέχει τη δυνατότητα αυτόματης μετάφρασης κειμένων μέσω Διαδικτύου. Συγκεκριμένα, μέσα από έναν κατάλληλα διαμορφωμένο δικτυακό κόμβο, θα προσφέρεται στους χρήστες η δυνατότητα μηχανικής αυτόματης μετάφρασης τμημάτων ή αρχείων κειμένου και ιστοσελίδων.
Στον τομέα της αυτόματης πλοήγησης, η MLS θα προχωρήσει στην ανάπτυξη της δεύτερης γενιάς του MLS Destinator το οποίο θα ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες που θα το καθιστούν πρωτοποριακό σε διεθνές επίπεδο.
Τέλος, μέρος των κεφαλαίων, που θα επενδύσει η MLS θα κατευθυνθεί στην ανάπτυξη οκτώ προηγμένων πολυμεσικών εφαρμογών εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου, οι οποίες θα διατεθούν στην εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά.