«Έφοδος» της Κορρές στην κινεζική αγορά

Σχέδια: Επέκταση δραστηριοτήτων εντός του 2018 στην Κίνα αλλά και σε νέες ευρωπαϊκές αγορές μέσω συνεργασιών
Παρασκευή, 18 Μαΐου 2018 09:50
UPD:09:50

Από την έντυπη έκδοση 

Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]

Αισιόδοξη, μετά τις επιδόσεις του α’ τετραμήνου του 2018, εμφανίζεται η διοίκηση του ομίλου Κορρέ, που προετοιμάζει την ανάπτυξη της μάρκας στην κινεζική αγορά -εντός του β’ εξαμήνου του 2018- μέσω της τοπικής εταιρείας Profex, ενώ εντός του έτους σχεδιάζει να μπει και σε νέες ευρωπαϊκές αγορές μέσω συνεργασιών.

Στοιχεία που παρουσιάστηκαν χθες στο πλαίσιο της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων δείχνουν ότι η ανάκαμψη των πωλήσεων στις ΗΠΑ στο β’ εξάμηνο του 2017 είναι διατηρήσιμη, ενώ συνεχίζονται οι ανοδικές τάσεις στην Ευρώπη. Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο Δημήτρης Βιδάκης, διευθύνων σύμβουλος της Κορρές, αναφερόμενος στον ρυθμό ανάπτυξης 2,5% που εμφάνισε ο όμιλος κατά την οικονομική χρήση 2017, με καλές επιδόσεις τόσο στην Ελλάδα (2%), όπου σημειώθηκε οργανική ανάπτυξη, όσο και στο εξωτερικό. 

Οι προτεραιότητες
«Στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης, όπως είναι η Γερμανία, η Νορβηγία και η Αγγλία, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 24%. Πιάσαμε οκταψήφιο αριθμό πωλήσεων στην Ευρώπη» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βιδάκης. 

Στην Αμερική οι πωλήσεις παρουσίασαν υστέρηση 7,1% λόγω της ισοτιμίας του δολαρίου και του HSN, σημαντικού πελάτη στις ΗΠΑ. Μάλιστα οι πωλήσεις στον HSN στο β’ εξάμηνο του 2017 επανήλθαν σε θετικούς ρυθμούς μετά την αναδιάρθρωση της στρατηγικής υποστήριξης, ενώ σε θετικούς ρυθμούς συνέχισαν τα βασικά κανάλια διανομής, με την αγορά του Καναδά να υπεραποδίδει με διπλασιασμό πωλήσεων. Έτσι, σύμφωνα με τον κ. Βιδάκη, δημιουργήθηκε μια καλή βάση για το 2018. Ας σημειωθεί ότι το 2018 το επιτελείο της εταιρείας προβλέπει θετική πορεία για τη μάρκα και στην αγορά της Βραζιλίας μέσω του δικτύου τής AVON.

Σχετικά με το deal της Κορρές με τη Morgan Stanley Private Equity Asia και την εταιρεία Profex, που ανοίγει τον δρόμο στον ελληνικό όμιλο προκειμένου να επεκτείνει τη δραστηριότητά του στην κινεζική αγορά, η διοίκηση της ελληνικής εταιρείας σημείωσε ότι το brand θα κάνει ντεμπούτο στο β’ εξάμηνο του 2018 και θα διατίθεται πρώτα ψηφιακά και μετά στο ράφι. 

Ας σημειωθεί ότι η επενδυτική συμφωνία ολοκληρώθηκε με την απόκτηση του ελέγχου της Κορρές από τη Nissos, εταιρεία στην οποία οι νέοι μέτοχοι συμμετέχουν με 70%. 

Υπενθυμίζεται ότι μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας πρότασης της Nissos υποβλήθηκε πρόσφατα και το αίτημα εξόδου της εισηγμένης από το Χρηματιστήριο Αθηνών (squeeze out), με τη διαγραφή να υπολογίζεται εντός διμήνου, ανοίγοντας τον δρόμο για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Nissos έως 10 εκατ. ευρώ, με στόχο τη χρηματοδότηση της ανάπτυξης του ελληνικού ομίλου.   



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα