Τη νέα τους επιχειρηματική ιδέα, τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού Marketplace, παρουσίασαν τα Public, μέλος του Ομίλου Olympia.
Όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, με μία επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ σε κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα Marketplace, μετασχηματίζει το public.gr σε ένα τεράστιο online mall που φιλοξενεί μικρά και μεγάλα, ελληνικά καταστήματα.
Με την επένδυση των Public σε πλατφόρμα Marketplace δίνεται η δυνατότητα σε ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους shop in a shop στο public.gr και να έρθουν σε επαφή με τους 41 εκατ. επισκέπτες του, σε ετήσια βάση.
Η εταιρεία επισημαίνει ότι, μέσα από αυτές τις συνεργασίες η γκάμα προϊόντων του public.gr εμπλουτίζεται και οι επισκέπτες ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.
Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων σε εταιρίες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης,
Σύμφωνα με την επίσημη παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, τα συνεργαζόμενα καταστήματα που θα επιλέξουν τη νέα Marketplace πλατφόρμα του public.gr, για να διαθέσουν τα προϊόντα τους, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν - χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε online συστήματα - ένα επιπλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων, απολαμβάνοντας μεταξύ άλλων σημαντικά οφέλη, όπως:
- σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές,
- δυνατότητα προβολής του καταστήματός τους και των προϊόντων τους σε 41 εκατ. εκατομμύρια online επισκέπτες και επιπρόσθετα, υποστήριξη σε marketing, εκπαιδεύσεις και webinars, αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της ομάδας e-commerce του public.gr.
Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η κατηγορία προϊόντων, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάσει το time promise κ.α.
Σε δήλωσή του, ο διευθύνων σύμβουλος των Public, κ. Χρήστος Καλογεράκης ανέφερε ότι «διαχρονικά η Public στηρίζει τη λειτουργία της στις αρχές της καινοτομίας και της συνεργασίας. Με βάση αυτές τις αρχές επενδύουμε και δημιουργούμε το 1ο marketplace στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο».
«Αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Την πρωτοβουλία χαιρέτισε ο Πρόεδρος του GRECA, (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου), κ. Φώτης Αντωνόπουλος, ο οποίος τόνισε τη σημασία του εγχειρήματος συνολικά, τόσο για την προώθηση του e-commerce στη χώρα μας, όσο και για την ενίσχυση της εξοικείωσης των Ελλήνων με τις online αγορές.
Για την ανάδειξη του public.gr στο πρώτο marketplace στην Ελλάδα, τα Public συνεργάστηκαν με τη διεθνή εταιρεία Mirakl.