Ενημερωτική ημερίδα με θέμα «Ολοκληρωμένη Διαχείριση παραγωγής, Branding & Εξαγωγές» διοργάνωσε ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ανατολή με την υποστήριξη της Bayer Ελλάς στις εγκαταστάσεις του στην Ιεράπετρα στις 2 Μαΐου.
Στόχος της εκδήλωσης ήταν η κατάρτιση των παραγωγών και μελών του Συνεταιρισμού σε θέματα τόσο φυτοπροστασίας όσο και εμπορίας των κηπευτικών. Πολυάριθμοι παραγωγοί, γεωπόνοι - μέλη εφτά αγροτικών συνεταιρισμών της περιοχής αλλά και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα προγραμματισμένα θέματα.
Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από παρουσιάσεις προϊόντων, τεχνική ενημέρωση για ολοκληρωμένες λύσεις φυτοπροστασίας και ολοκληρώθηκε και την ομιλία του ομότιμου καθηγητή Μάρκετινγκ Γεώργιου Αυλωνίτη.
Το καλωσόρισμα έγινε από τον πρόεδρο του Συνεταιρισμού Ξενοφώντα Δουλούμη ο οποίος τόνισε ότι «για πρώτη φορά στα δεδομένα της Κρήτης υπήρξε η πρωτοβουλία για μία τέτοια διοργάνωση με συμμετοχή όλων των σημαντικών συνεταιρισμών της περιοχής και των παραγωγών τους».
Στη συνέχεια τον λόγο έλαβε ο γενικός διευθυντής Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer Ελλάς, Απόστολος Κλοντζάρης, ο οποίος ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για την ανταπόκρισή τους στο κάλεσμα ενός σημαντικού για την περιοχή Συνεταιρισμού σε συνεργασία με την Bayer και αναφέρθηκε επιγραμματικά στις συνεργασίες που χτίζει η Εταιρία και στα προγράμματα της Αλυσίδας Αξίας Τροφίμων (πρόγραμμα Food Chain Partnership), με τελικό στόχο να στηρίξει την καθημερινή δουλειά του παραγωγού και να τον διευκολύνει ώστε τα προϊόντα του να είναι ανταγωνιστικά και αναγνωρίσιμα σε μεγάλες αγορές όπως αυτή της Βόρειας Ευρώπης.
Ακολούθησε τεχνική παρουσίαση για τα νηματωδοκτόνα προϊόντα Velum Prime, Flocter και Βioact, για τα Βiologicals όπως επίσης και για τα πιο σημαντικά εντομοκτόνα κηπευτικών από την Δρ. Βασιλική Μαυροειδή, συντονίστρια Πειραματισμού και τον Νίκο Βουδούρη, διευθυντή πωλήσεων Νοτίου Ελλάδος του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer.
Kαι οι δύο εστίασαν στα πλεονεκτήματα από τη χρήση των προϊόντων αυτών, αναφέρθηκαν στα οφέλη από τον σωστό τρόπο εφαρμογής τους ενώ επιπρόσθετα έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση σε νέα καινοτόμα προϊόντα (Sivanto Prime, Requiem Prime κ.α.) που αναμένεται να βοηθήσουν σημαντικά τους παραγωγούς κηπευτικών στο μέλλον.
Στη συνέχεια η κ. Αχείμαστου, Επικεφαλής Αγρονομικής Ανάπτυξης και Εγκρίσεων της Bayer αναφέρθηκε στον τρόπο που αλλάζει η γεωργία σε παγκόσμιο επίπεδο, στις απαιτήσεις του πληθυσμού σε όλο τον κόσμο για ασφαλή και προσιτή τροφή αλλά και στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης και τις επιδράσεις στην καθημερινότητα των παραγωγών.
Ο ομότιμος καθηγητής Γ. Αυλωνίτης μίλησε για τη σημασία του Branding στα ελληνικά προϊόντα και τις προϋποθέσεις για την επίτευξη εξαγωγών στην παγκόσμια αγορά. Όπως ο ίδιος τόνισε: «Θα πρέπει να δώσουμε υπεραξία στα ελληνικά προϊόντα και αυτό επιτυγχάνεται μόνο όταν επενδύσουμε σε χρόνο, ικανά στελέχη, κόπο και μακροχρόνια προοπτική». Επίσης είπε: «Το Brand είναι το σημείο δύναμης μιας επιχείρησης. Brand σημαίνει Επένδυση –Όραμα – Σκληρή δουλειά. Όταν στοχεύουμε σε Διεθνείς Αγορές οφείλουμε να επιλέξουμε τους τρόπους διείσδυσης σε αυτές». Κλείνοντας την ομιλία του αναφέρθηκε στον δεκάλογο για την επιτυχημένη ελληνική επιχειρηματικότητα στις Διεθνείς Αγορές.
Το κλείσιμο της εκδήλωσης έκανε ο κ. Κλοντζάρης ο οποίος ανέφερε: «Η Bayer αφουγκράζεται τον Έλληνα παραγωγό. Ιδιαίτερα η Κρήτη έχει μεγάλη σημασία καθώς τα προϊόντα της είναι υψηλής διατροφικής αξίας και στόχος μας είναι να τους δώσουμε την υπεραξία που χρειάζονται ώστε να αποκτήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα τα βοηθήσει να κατακτήσουν μεγάλες αγορές του εξωτερικού.