Η Αmadeus επενδύει στην Crowdvision

Δευτέρα, 07 Μαΐου 2018 16:38
UPD:17:02
INTIME NEWS/ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ

Στην CrowdVision αποφάσισε να επενδύσει η Amadeus Ventures, θέλοντας να συμβάλλει στη διαχείριση της ταχύτατης ανάπτυξης των αεροδρομίων, ούτως ώστε οι επιβάτες να επωφελούνται από το ταχύτερο check in και τη μικρότερη αναμονή στον έλεγχο ασφαλείας.

 Η ΙΑΤΑ υπολογίζει ότι ο αριθμός των επιβατών θα φτάσει τα 7,2 δισ. έως το 2035, διπλάσιο νούμερο από τα 3,8 δισ, που ταξίδεψαν το 2016, και η τάση δεν φαίνεται να επιβραδύνεται. 

Η CrowdVision είναι μια ανερχόμενη εταιρεία που αξιοποιεί λογισμικό computer vision και τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τα αεροδρόμια να παρακολουθούν τη ροή των επιβατών σε πραγματικό χρόνο, με σκοπό να ελαχιστοποιήσει την αναμονή και να διαχειριστεί πιο αποτελεσματικά τους πόρους τους. Το λογισμικό είναι σχεδιασμένο ώστε να συμμορφώνεται πλήρως με τη νομοθεσία προστασίας δεδομένων και ελέγχων ασφαλείας.   

Τα δεδομένα της CrowdVision βελτιώνουν το σχεδιασμό και μπορούν να βοηθήσουν τα αεροδρόμια να αντιδρούν αποφασιστικά όπου χρειάζεται για να μην καθυστερούν τους ταξιδιώτες και να κάνουν την εμπειρία τους ακόμη καλύτερη. Τα αεροδρόμια που είναι και πελάτες της CrowdVision επωφελούνται από τον μειωμένο χρόνο αναμονής, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μπορούν να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο για ψώνια ή χαλάρωση. Άλλοι έχουν βελτιστοποιήσει τη διανομή προσωπικού, των γκισέ, των ηλεκτρονικών πυλών και σημείων ελέγχων ασφαλείας για να αξιοποιήσουν στο έπακρο την υπάρχουσα υποδομή τους και να καθυστερήσουν τη διάθεση μεγάλων κεφαλαίων σε επεκτάσεις.      

«Μαζί με την CrowdVision, θα μπορέσουμε να αυξήσουμε τα επίπεδα ετοιμότητας των αεροδρομίων και να συμβάλλουμε στην καλύτερη ανταπόκριση της ροής των επιβατών για καλύτερες αποφάσεις που αφορούν το σχεδιασμό και τις επενδύσεις σε πραγματικό χρόνο» τόνισε η Suzanna Chiu, Επικεφαλής του τμήματος Ventures στην Amadeus.  «Δεσμευόμαστε να βοηθήσουμε τα αεροδρόμια να βελτιώσουν τις λειτουργίες και την απόδοσή τους, δεδομένου ότι όταν τα αεροδρόμια λειτουργούν ομαλά, επωφελούνται όλοι: τα αεροδρόμια λαμβάνουν μεγαλύτερη αξία από τις εμπορικές τους περιοχές, περισσότερες πτήσεις αναχωρούν στην ώρα τους και οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν καλύτερα ταξίδια» πρόσθεσε. 

«Η CrowdVision συμπληρώνει το υπάρχον portfolio της τεχνολογίας της Amadeus για τα αεροδρόμια με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να παρέχει επιπλέον πληροφορίες και οφέλη στους πελάτες. Η συνεργασία με την Amadeus θα μας δώσει πρόσβαση σε ένα τεράστιο δίκτυο αεροδρομίων και συνεργατών σε όλο τον κόσμο. Ανυπομονούμε να αναβαθμίσουμε τη λειτουργία περισσοτέρων αεροδρομίων ώστε όλοι να φτάνουμε στον προορισμό μας χωρίς το άγχος της πολυκοσμίας» δήλωσε από την πλευρά της η Fiona Strens, Chief Executive Officer της CrowdVision.   

Η Amadeus Ventures, το επενδυτικό τμήμα της Amadeus, επενδύει σε καινοτόμες start-up εταιρείες ταξιδιών και τεχνολογίας. Η Amadeus ξεκίνησε αυτή την πρωτοβουλία το 2014 και η CrowdVision αποτελεί την τελευταία προσθήκη στο portfolio της, που περιλαμβάνει start-up εταιρείες όπως οι Situm, Avuxi, Betterez, Bluesmart, BookingPal, Flyr και Yapta.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα