Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Πρώτη επιλογή ως ναυτιλιακό καύσιμο αναμένεται να αποτελέσει τα επόμενα χρόνια το υγροποιημένο φυσικό αέριο, σύμφωνα με στελέχη πολυεθνικών εταιρειών του τομέα της ενέργειας. Ωστόσο, για να υλοποιηθεί αυτός ο στόχος και να επικρατήσουν τα «πράσινα» καύσιμα θα πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες υποδομές από τους ενεργειακούς ομίλους.
Πιο συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος της Shell Energy, Steve Hill, μιλώντας σε συνέδριο στη Σιγκαπούρη, σημείωσε ότι μπορεί το μέλλον στα αυτοκίνητα να είναι οι μπαταρίες, αλλά όταν μιλάμε για μεγάλα φορτία και αποστάσεις τότε η απάντηση είναι το LNG. Ο κ. Hill, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τον τομέα του LNG της Shell, σημείωσε επίσης ότι βρισκόμαστε σε μεταβατική περίοδο. «Δεν θα γίνει μέσα σε μία ημέρα, αλλά ήδη συμβαίνει» τόνισε. «Χρειάζονται οι κατάλληλοι άνθρωποι να αναπτύξουν τις υποδομές και οι πλοιοκτήτες να λάβουν τις αποφάσεις» πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της Shell.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»