Νέες δράσεις-tax free shopping δίνουν ώθηση στο δίκτυο των attica

Με ρυθμό 11,8% έτρεξαν οι πωλήσεις στο α' τρίμηνο του 2018 έναντι του 2017
Παρασκευή, 13 Απριλίου 2018 09:59

 Η Αττικά Πολυκαταστήματα είδε στα ταμεία της 1 εκατ. ευρώ ή 33% επιπλέον του περσινού τζίρου μόνο από τη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών στο α’ τρίμηνο της χρονιάς. Κατά την εξεταζόμενη περίοδο οι αγορές tax free από τα πολυκαταστήματα attica ανήλθαν σε 3,608 εκατ. ευρώ από 2,716 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Από την έντυπη έκδοση

Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]

Νέες δραστηριότητες και tax free shopping καλλιεργούν προσδοκίες για μια χρονιά υψηλών επιδόσεων στα πολυκαταστήματα attica, καθώς ήδη έδωσαν τον τόνο στις πωλήσεις του α’ τριμήνου του 2018, διάστημα κατά το οποίο η αλυσίδα εμφάνισε κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 11,8% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

Σε ισχυρό καταλύτη αναδεικνύονται οι αγορές tax free (με επιστροφή ΦΠΑ για πολίτες που ταξιδεύουν στην Ελλάδα από χώρες εκτός Ε.Ε.), που αναπτύσσονται με υψηλούς ρυθμούς χάρη στις αυξημένες τουριστικές εισροές, οι οποίες με τη σειρά τους μεταφράζονται σε επισκεψιμότητα και πωλήσεις. Η Αττικά Πολυκαταστήματα είδε στα ταμεία της 1 εκατ. ευρώ ή 33% επιπλέον του περσινού τζίρου μόνο από τη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών στο α’ τρίμηνο της χρονιάς. Κατά την εξεταζόμενη περίοδο οι αγορές tax free από τα πολυκαταστήματα attica ανήλθαν σε 3,608 εκατ. ευρώ από 2,716 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν σε 42,342 εκατ. ευρώ από 37,875 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, σύμφωνα με στοιχεία που παραχώρησε στη «N» η εταιρεία, η οποία εδραιώνει την ηγετική της θέση στην αγορά χάρη στη συνεχή ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου συνεργασιών της - γεγονός που ευνοεί και η εστίαση της διοίκησης στη διατήρηση υγιούς χρηματοοικονομικής δομής. 

Οι επιδόσεις αυτές καταδεικνύουν υπερδιπλασιασμό του στόχου που είχε τεθεί για την τρέχουσα χρήση (ήτοι αύξηση περίπου 4%), αν και τα στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν ότι οι επιδόσεις τετραμήνου θα δώσουν μια πιο ρεαλιστική εικόνα, λόγω του ετεροχρονισμένου Πάσχα. Φέτος ο Μάρτιος αποδείχθηκε δυναμικός μήνας για την αγορά συγκριτικά με τον αντίστοιχο περσινό, αλλά περιελάμβανε και τις πασχαλινές αγορές.

Αντίθετα πέρυσι το Πάσχα ήταν αργότερα, οπότε είναι πιθανόν οι επιδόσεις κατά τον τρέχοντα μήνα να περικόψουν κατά τι τον ρυθμό ανάπτυξης του α’ τριμήνου.  Πάντως για την Αττικά Πολυκαταστήματα, ακόμη κι αν εξαιρέσουμε τις επιδόσεις του Μαρτίου, το θετικό πρόσημο διατηρείται στις  πωλήσεις. Είναι ενδεικτικό ότι στο α’ δίμηνο της χρονιάς οι πωλήσεις της δραστηριότητας στην Αθήνα αυξήθηκαν κατά 2% και στη Θεσσαλονίκη κατά 10%. 

Επιδόσεις ανά κατάστημα

Ανά κατάστημα οι επιδόσεις της εταιρείας στο α’ τρίμηνο του 2018 έχουν ως εξής: Το attica στο εμπορικό τετράγωνο City Link εμφάνισε πωλήσεις 21 εκατ. ευρώ με αύξηση 9%. Πιο δυναμική είναι η αύξηση για το Golden attica στο Golden Hall, ήτοι 12%, στα 11,747 εκατ. ευρώ ενώ με πτώση 20% στα 365 χιλ. ευρώ έκλεισε το α’ τρίμηνο για το attica στο The Mall Athens, επίδοση που αποτυπώνει τη διακοπή λειτουργίας του καταστήματος κατά τη διάρκεια εργασιών ανακαίνισης. Ισχυρή ανάπτυξη σημειώθηκε στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης η δραστηριότητα στη Θεσσαλονίκη, με το attica στο εμπορικό κέντρο Cosmos να εμφανίζει πωλήσεις ενισχυμένες κατά 16% στα 3,673 εκατ. ευρώ.

Αύξηση 14% εμφάνισαν οι πωλήσεις του casual attica στο Mediterranean Cosmos ανερχόμενες σε 395 χιλ. ευρώ, ενώ το κατάστημα της Mac στο ίδιο εμπορικό κέντρο πρόσθεσε επιπλέον 160 χιλ. ευρώ στον κύκλο εργασιών της εταιρείας (αύξηση 60% από τη δραστηριότητα άλλου σήματος στο ίδιο σημείο πέρυσι). Το attica στην οδό Τσιμισκή συνεχίζει να υπεραποδίδει και εμφάνισε πωλήσεις 4,817 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο ενισχυμένες κατά 16,3%. Eπίσης επιπλέον 180 χιλ. ευρώ πρόσθεσε στις πωλήσεις η νέα boutique Armani Exchange που άνοιξε η Αττικά Πολυκαταστήματα, σήμα που σχεδιάζει να αναπτύξει περαιτέρω.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα