H&Μ: Μεγάλες προκλήσεις στο πρώτο τρίμηνο χρήσης

Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018 11:00
UPD:11:02
REUTERS/DENIS SINYAKOV

Η εταιρεία είχε προειδοποιήσει μέσα στο Φεβρουάρο ότι η αδύναμη ζήτηση στα βασικά καταστήματά της H&M θα έπληττε τα κέρδη. Οι πωλήσεις της στο πρώτο τρίμηνο χρήσης ήταν μειωμένες κατά 2%, ενώ τα αποθέματα παρουσίασαν αύξηση 7%. Παρόλα αυτά επιμένει στον ετήσιο στόχο για αύξηση των πωλήσεων κατά περισσότερο από 25% στα νέα brand της και για καλύτερες συνολικά επιδόσεις του ομίλου. 

Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και οι μειώσεις τιμών, στις οποίες προέβη προκειμένου να αντεπεξέλθει, έθεσαν υπό ισχυρή πίεση την κερδοφορία της H&M το πρώτο τρίμηνο χρήσης, που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου. Η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης προειδοποίησε μάλιστα ότι τα υψηλά αποθέματα την οδηγούν να επιμείνει σε μειώσεις και το δεύτερο τρίμηνο. 

Τα κέρδη προ φόρων έκαναν "βουτιά" 61%, σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, στα 1,26 δισ. σουηδικές κορώνες, αν και ήταν κοντά στις προβλέψεις των αναλυτών, που σε πρόσφατη δημοσκόπηση του Reuters τα τοποθετούσαν στα 1,29 δισ. κορώνες. Στον απόηχο της δημοσίευσης των αποτελεσμάτων η μετοχή της H&M βρέθηκε να υποχωρεί έως και 4,9%. 

Η εταιρεία είχε προειδοποιήσει μέσα στο Φεβρουάρο ότι η αδύναμη ζήτηση στα βασικά καταστήματά της H&M θα έπληττε τα κέρδη. Οι πωλήσεις της στο πρώτο τρίμηνο χρήσης ήταν μειωμένες κατά 2%, ενώ τα αποθέματα παρουσίασαν αύξηση 7%. Παρόλα αυτά επιμένει στον ετήσιο στόχο για αύξηση των πωλήσεων κατά περισσότερο από 25% στα νέα brand της και για καλύτερες συνολικά επιδόσεις του ομίλου. 


 naftemporiki.gr 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα