Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Στη διεκδίκηση του τζίρου από τα μικρά σημεία οργανωμένης και μη λιανικής μπαίνουν δυναμικά οι ισχυρές αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Υπεραγορές Σκλαβενίτη, οι οποίες στρέφουν το βλέμμα στην ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων ευκολίας convenience stores, ενώ την ίδια ώρα, στη μεσαία αγορά λιανικής τοποθετείται η SPAR, κάτω από την ομπρέλα της οποίας μεγάλη μερίδα μικρομεσαίων παιχτών προσπαθεί να συγκρατήσει το μερίδιό της στην «πίτα» της γειτονιάς.
Ο «τζίρος της γειτονιάς» σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς υπολογίζεται ότι ανέρχεται σε 3-4 δισ. ευρώ (περιλαμβάνει τα μπακάλικα, τα μικρά σούπερ μάρκετ, τα εξειδικευμένα σημεία πώλησης τροφίμων, τους φούρνους κ.λπ.), ενώ μόνο στην Αττική η κατηγορία των convenience stores εκτιμάται ότι εμφανίζει έσοδα 500 εκατ. ευρώ.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»