Στον αέρα 3.700 θέσεις της Airbus

Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2018 10:19
UPD:10:20
REUTERS/REGIS DUVIGNAU

Ύστερα από φημολογία πολλών ημερών, ο ευρωπαϊκός αεροναυπηγικός κολοσσός επιβεβαίωσε ότι κινδυνεύουν με κατάργηση έως και 3.700 θέσεις στις τέσσερις χώρες- μετόχους της: Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Αγγλία. 

Τα επίμονα και δαπανηρά προβλήματα στην παραγωγή του στρατιωτικού A400M και του επιβατικού A380 οδηγούν την Airbus να βάλει «μαχαίρι» στην παραγωγή τους, αλλά και στις θέσεις εργασίας. 

Ύστερα από φημολογία πολλών ημερών, ο ευρωπαϊκός αεροναυπηγικός κολοσσός επιβεβαίωσε ότι κινδυνεύουν με κατάργηση έως και 3.700 θέσεις στις τέσσερις χώρες- μετόχους της: Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Αγγλία. 

Μετά την ανακοίνωση, η Airbus UK έσπευσε να διευκρινίσει ότι δεν αναμένει μείωση του δικού της προσωπικού της στο εργοστάσιο της Ουαλίας. Σήμερα απασχολούνται περίπου 250 εργαζόμενοι για την κατασκευή του A380 στη Βρετανία και σύμφωνα με την θυγατρική εταιρεία θα αξιοποιηθούν πιθανότατα σε άλλα project. 

Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Airbus από το 2020 θα παράγει μόλις έξι A380 σούπερ-τζάμπο- τα μεγαλύτερα επιβατικά αεροσκάφη του πλανήτη- ετησίως. Ο ρυθμός παραγωγής των A400M θα περιοριστεί από το 2020 στα 8 ετησίως, από 15 το 2018 και 11 το 2019. 

«Δεσμευόμαστε να διαχειριστούμε τις όποιες επιπλοκές στο ανθρώπινο δυναμικό με υπεύθυνο τρόπο, όπως έχουμε κάνει στο παρελθόν» ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, αφήνοντας ανοιχτό το παράθυρο για εσωτερικές μετακινήσεις και εθελουσία έξοδο. 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το A380 και το Α400Μ ήταν τα πλέον φιλόδοξα project επιβατικής και στρατιωτικής αεροναυπηγικής όλων των εποχών στην Ευρώπη. Τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως περίμενε η εταιρεία. Οι ζημίες από το A400M έχουν υπερβεί τα 8 δισ. ευρώ, ενώ και το A380 έρχεται αντιμέτωπο με μειωμένη ζήτηση. Βρήκε πάντως προσωρινό στήριγμα στην παραγγελία 36 αεροσκαφών από την Emirates τον Ιανουάριο. 

naftemporiki.gr 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα