Heineken: 26% υψηλότερα κέρδη από Ρωσία και ΗΠΑ

Τετάρτη, 06 Σεπτεμβρίου 2006 10:07

ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 26%, αποτέλεσμα της επέκτασης στη Ρωσία, και των πωλήσεων μπύρας με χαμηλότερες θερμίδες στις ΗΠΑ, εμφάνισε το πρώτο εξάμηνο τα κέρδη της τρίτης σε μέγεθος ζυθοποιΐας της Ευρώπη, Heineken NV.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 433 εκατ. ευρώ (554,9 εκατ. δολ.) ή 88 σεντς ανά μετοχή, από 345 εκατ. ευρώ ή 70 σεντς ανά μετοχή, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοινωση της εταιρείας, που εδρεύει στο Αμστερνταμ. Οι πωλήσεις της αναρριχήθηκαν 12%, φθάνοντας στα 5,74 δισ. ευρώ. Κατά μέσον όρο, 12 οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι τα κέρδη της θα ανέλθουν σε 409,5 εκατ. ευρώ.

Η Heineken, όπως και η μεγαλύτερη ανταγωνίστριά της, InBev NV, μειώνει το κόστος, παρουσιάζει νέα προϊόντα και επεκτείνεται στα ανατολικά για να ισοσκελίσει την υστέρηση της ανάπτυξης στη Δυτική Ευρώπη. Η Heineken της οποίας η ομώνυμη μπύρα πωλείται σε 170 χώρες του κόσμου, ευνοήθηκε από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στη Γερμανία, σύμφωνα με μερίδα αναλυτών, πριν από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της.

Οι πωλήσεις μπύρας της εταιρείας αναπτύσσονται καλά στη Ρωσία, όπου η Heineken επεκτείνεται, αξιοποιώντας το πλεονέκτημα της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας για όγδοο συνεχόμενο έτος, σύμφωνα με τη διοίκησή της. Η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει το μερίδιό της στη ρωσική αγορά μπύρας στο 20% από 16% που είναι σήμερα, μέσα στα επόμενα πέντε με έξι χρόνια.

Το πρώτο εξάμηνο ο όγκος της μπύρας που πουλήθηκε, αυξήθηκε στα 62,8 εκατ. εκατόλιτρα (52,7 εκατ. βαρέλια), αποτέλεσμα της μεγάλης ζήτησης από την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη. Εξαιρουμένων των εξαγορών, η αύξηση ήταν 6,6%. Στη Δυτική Ευρώπη η αύξηση του όγκου των πωλήσεων ήταν χαμηλότερη του 1%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα