Ενώνουν δυνάμεις Wiko και Tinno

Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2018 12:59
UPD:13:02
Facebook/Wiko

Η Wiko, η γαλλική μάρκα έξυπνων τηλεφώνων, ιδρύθηκε το 2011 στην Μασσαλία και η στρατηγικής της εστιάζει στον καταναλωτή και την οργάνωση πωλήσεων. 

Μετά από 7 χρόνια στενής συνεργασίας, η Wiko και η Tinno αποφάσισαν να προχωρήσουν επίσημα σε συγχώνευση, σε μία προσπάθεια να δημιουργήσουν μία επιχείρηση, που θα αναδειχθεί σε σημαντικό παίκτη στην παγκόσμια βιομηχανία των κινητών συσκευών.

Η Wiko, η γαλλική μάρκα έξυπνων τηλεφώνων, ιδρύθηκε το 2011 στην Μασσαλία και η στρατηγικής της εστιάζει στον καταναλωτή και την οργάνωση πωλήσεων. Η Tinno από την πλευρά της έχει αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία στο R&D, τη μηχανική και την παραγωγή, διαθέτοντας πλέον 4 R&D κέντρα και 2 εργοστάσια. Από την άλλη, η Wiko εδραίωσε την παρουσία της σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως και μπήκε στις ΤΟΡ 5 μάρκες κινητών τηλεφώνων στη Δυτική Ευρώπη (Πηγή: Open Market, Counterpoint).
Και για τις δύο πλευρές, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η συγχώνευση αποτελεί το φυσικό επόμενο στάδιο. Οι δύο επικεφαλής των εταιρειών θα ηγηθούν του νέου ομίλου από κοινού, οδηγώντας την εταιρεία σε νέα επίπεδα. Η νέα ηγετική ομάδα της Wiko απαρτίζεται από τον πρόεδρο James Lin, τον senior αντιπρόεδρο Laurent Duhan, τους αντιπροέδρους Michel Assadourian και Julien Heang.
Ο Laurent Dahan σημείωσε πως η κίνηση είναι συνεπής με τη λογική των μετόχων και της βιομηχανίας συνολικά. «Η Tinno αποτελεί συνεργάτη ήδη από την ίδρυση της Wiko, και τώρα έχουμε φτάσει να μιλάμε για 30 εκατομμύρια χρήστες σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως. Αυτό το νέο στάδιο θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο, προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών μας, προσφέροντάς τους μία ευρεία γκάμα καινοτόμων προϊόντων» ανέφερε χαρακτηριστικά. 
Ο James Lin  από την πλευρά του υπογράμμισε ότι η Wiko είναι ένα φανταστικό brand που διαθέτει όλα τα προσόντα για να κατακτήσει νέους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα