Χάνουν πόντους από τη συσκευασία οι ελληνικές επιχειρήσεις

Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2006 16:04

«Οι ελληνικές επιχειρήσεις χάνουν πάρα πολύ από τη συσκευασία. Ακόμη και το καλύτερο προϊόν δεν πωλείται μόνο του. Δεν υπάρχει αυτόματος πιλότος. Το ζητούμενο είναι να βρεθεί η συσκευασία που θα κάνει τον καταναλωτή να διαλέξει το ελληνικό προϊόν ανάμεσα σε 10 μπουκάλια ή κουτιά», τόνισε ο πρόεδρος του ΟΠΕ, Παναγιώτης Παπασταύρου, στο περιθώριο του 2ου επιχειρηματικού φόρουμ της 71ης ΔΕΘ. Ανακοίνωσε ότι εντός του πρώτου τριμήνου του 2007 αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το εκθεσιακό κέντρο συσκευασίας του Ελληνικού Ινστιτούτου Συσκευασίας (ΕΙΣ), όπου οι επιχειρηματίες θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν «best-seller» συσκευασίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στο μεταξύ, μέσα στο 2007, ο ΟΠΕ εγκαινιάζει δύο νέα προγράμματα για την ενίσχυση της θέσης των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές, με βάση το μοντέλο της πρωτοβουλίας "Κέρασμα" στον χώρο των τροφίμων- ποτών.

Οι νέες πρωτοβουλίες, που θα υλοποιηθούν από κοινού με κλαδικούς φορείς, θα αφορούν η μεν πρώτη τους κλάδους ένδυσης - υπόδησης - γούνας- κοσμημάτων, η δε δεύτερη τον τομέα των δομικών υλικών.

ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα