Στις ελληνικές εταιρείες MRB, PRC και την ισπανική THR του Ισπανού Eulogio Bordas, ανετέθη το έργο «Ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ και του συστήματος ταυτότητας του ελληνικού τουρισμού». Η σύμβαση ανάθεσης του έργου υπεγράφη σήμερα μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού και της αναδόχου κοινοπραξίας που επελέγη κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού.
Η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, Φάνη Πάλλη Πετραλιά, χαρακτήρισε την υπογραδή της σύμβασης σημαντική για το μέλλον του ελληνικού Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι για πρώτη φορά η χώρα μας έχει στρατηγικό σύμβουλο, γεγονός που θα συμβάλει στη δημιουργία ταυτότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Αναφερόμενη εξάλλου, στην εξέλιξη της τουριστικής κίνησης φέτος, η υπουργός δεν θέλησε να κάνει εκτίμηση για απόλυτα νούμερα, ωστόσο εκτίμησε ότι θα καταγραφούν διψήφια ποσοστά ανόδου σε σχέση με το 2005, ενώ αξιοσημείωτη, όπως προέβλεψε, θα είναι και η άνοδος του τουριστικού συναλλάγματος.
Η κ. Πετραλιά εκτίμησε επίσης πως είναι δυνατή η αναρρίχηση της Ελλάδας στην πέμπτη θέση των αφίξεων παγκοσμίως, από την 15η που βρίσκεται σήμερα, ενώ τόνισε πως ήδη έχουν ξεκινήσει οι προετοιμασίες για την επόμενη τουριστική χρονιά.