Στην κοινοπραξία MRB, PRC,THR η ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ στον Τουρισμό

Πέμπτη, 14 Σεπτεμβρίου 2006 14:36

Στις ελληνικές εταιρείες MRB, PRC και την ισπανική THR του Ισπανού Eulogio Bordas, ανετέθη το έργο «Ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ και του συστήματος ταυτότητας του ελληνικού τουρισμού». Η σύμβαση ανάθεσης του έργου υπεγράφη σήμερα μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού και της αναδόχου κοινοπραξίας που επελέγη κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού.

Η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, Φάνη Πάλλη Πετραλιά, χαρακτήρισε την υπογραδή της σύμβασης σημαντική για το μέλλον του ελληνικού Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι για πρώτη φορά η χώρα μας έχει στρατηγικό σύμβουλο, γεγονός που θα συμβάλει στη δημιουργία ταυτότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Αναφερόμενη εξάλλου, στην εξέλιξη της τουριστικής κίνησης φέτος, η υπουργός δεν θέλησε να κάνει εκτίμηση για απόλυτα νούμερα, ωστόσο εκτίμησε ότι θα καταγραφούν διψήφια ποσοστά ανόδου σε σχέση με το 2005, ενώ αξιοσημείωτη, όπως προέβλεψε, θα είναι και η άνοδος του τουριστικού συναλλάγματος.

Η κ. Πετραλιά εκτίμησε επίσης πως είναι δυνατή η αναρρίχηση της Ελλάδας στην πέμπτη θέση των αφίξεων παγκοσμίως, από την 15η που βρίσκεται σήμερα, ενώ τόνισε πως ήδη έχουν ξεκινήσει οι προετοιμασίες για την επόμενη τουριστική χρονιά.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα