Η Nestle U.S. περνά στη Ferrero

Διάθεση των μονάδων ζαχαρωτών στις ΗΠΑ έναντι 2,8 δισ. δολ.
Πέμπτη, 18 Ιανουαρίου 2018 18:57
REUTERS/Stefano Rellandini

«Η εξαγορά του κλάδου ζαχαρωδών της Nestle U.S. μας γεμίζει ενθουσιασμό, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο με εξαιρετικά πλούσια γκάμα προϊόντων και εμβληματικά brands, με μακρά ιστορία και τεράστια αναγνωρισιμότητα» τόνισε ο Τζιοβάνι Φερέρο, εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου Ferrero. 

Από την έντυπη έκδοση

Η Nestle -όνομα για πολλούς συνώνυμο με τα γλυκίσματα- αποφάσισε να εξέλθει πλήρως από την αγορά γλυκισμάτων και ζαχαρωτών των ΗΠΑ, στην οποία κατείχε μερίδιο 8%. Η απόφαση αυτή αντανακλά, όπως σχολίαζαν αναλυτές, τις πιέσεις που δέχονται οι μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων να περιορίσουν την εξάρτησή τους από προϊόντα με ζάχαρη. 

Ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων επιβεβαίωσε τη συμφωνία του για πώληση της σχετικής αμερικανικής μονάδας, η οποία περιλαμβάνει περισσότερα από 20 brands υψηλής αναγνωρισιμότητας στους Αμερικανούς καταναλωτές, μεταξύ των οποίων τα Crunch, Butterfinger, BabyRuth, 100Grand και Raisinets. Αγοραστής θα είναι ο όμιλος Ferrero, ο οποίος θα καταβάλει το αντίτιμο των 2,8 δισ. δολαρίων και θα αναδειχθεί στην τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στις ΗΠΑ, στην οποία ήδη διαθέτει μερίδιο 5%, μέσω προϊόντων όπως τα Ferrero Rocher, Nutella και Tic Tac. Τα ηνία στην αμερικανική αγορά γλυκισμάτων κρατάει η Hershey με μερίδιο 32%, ακολουθεί η Μars με 27%, ενώ η Lindt & Sprungli έχει μερίδιο 9%. 

«Η εξαγορά του κλάδου ζαχαρωδών της Nestle U.S. μας γεμίζει ενθουσιασμό, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο με εξαιρετικά πλούσια γκάμα προϊόντων και εμβληματικά brands, με μακρά ιστορία και τεράστια αναγνωρισιμότητα» τόνισε ο Τζιοβάνι Φερέρο, εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου Ferrero. 

Σημειώνεται ότι η Ferrero πρόσφατα προέβη στην εξαγορά των Fannie May Confections Brands και Ferrara Candy Company.    



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα