Πρώτο βραβείο στο Call Center της Τράπεζας Πειραιώς

Δευτέρα, 28 Μαΐου 2001 10:44
UPD:10:46

Το Call Center της winbank, της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς, αναδείχθηκε το καλύτερο στην Ελλάδα για το 2001, στον διεθνή διαγωνισμό «The Teleperformance CRM Grand Prix 2001», που η winbank συμμετείχε στην πρώτη κατηγορία «Large Customer Service Call Centers».

To Call Center της winbank αξιολογήθηκε ως το καλύτερο για την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης, την έγκυρη και ολοκληρωμένη ενημέρωση, την εύκολη πρόσβαση, καθώς και για το άρτια κατηρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό του.

Τα κριτήρια για την αξιολόγηση των υποψήφιων call centers, με βάση τα οποία η winbank κατατάχθηκε πρώτη, ήταν ο χρόνος απάντησης της κλήσης, η φιλική υποδοχή, η γνώση των προϊόντων, η πρωτοβουλία για πώληση, καθώς και η συνολική συμπεριφορά και ποιότητα της επικοινωνίας.

Οπως ανακοινώθηκε σχετικά, η διάκριση αυτή αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου έτους, καθώς η winbank είχε κερδίσει και πέρυσι στον ίδιο διαγωνισμό το βραβείο Gold Award στην κατηγορία «Small Customer Service Call Centers».



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΠΕΙΡ



Σχολιασμένα