Στη Newsphone Hellas κατοχυρώθηκε μετά από διαγωνισμό έργο προϋπολογισμού 4.040.050 ευρώ με αντικείμενο την Παροχή Υπηρεσιών Πληροφόρησης και Εξυπηρέτησης του κοινού του ΟΣΕ.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εισηγμένης, η νέα συνεργασία της NEWSPHONE HELLAS με την ΟΣΕ Α.Ε. αποτελεί συνέχεια της ήδη επιτυχημένης υλοποίησης του έργου ανάπτυξης και υποστήριξης του Τηλεφωνικού Κέντρου 1110, μέσω του οποίου εξυπηρετούνται σε 24ωρη βάση κλήσεις του επιβατικού κοινού του ΟΣΕ, σχετικά με πληροφορίες για δρομολόγια, διαθεσιμότητα, τιμές και κρατήσεις εισιτηρίων.
Η NEWSPHONE HELLAS θα προσφέρει τις υπηρεσίες της σε συνεχή, καθημερινή, 24ωρη βάση παρέχοντας ενημέρωση σχετικά με τη Συγκοινωνιακή Πληροφόρηση (Δρομολόγια - Ενδιάμεσοι Σταθμοί - Ανταποκρίσεις, Εμπορευματικές και Λοιπές Μεταφορές, Χρόνος Ταξιδιού - Αναμενόμενος Χρόνος Αφιξης - Καθυστερήσεις, Διεθνείς Λεωφορειακές Γραμμές κ.α.), την Ενημέρωση Τιμών (Τύποι Εισιτηρίων & Καρτών, Σημεία Πώλησης, Προσφορές, Πρόστιμα κ.α.), τις Κρατήσεις Θέσεων και την Παράδοση Εισιτηρίων (Διαθεσιμότητα, Κράτηση Θέσεων, Real-time Εκτέλεση Συναλλαγών κ.α.) καθώς και επιπλέον Γενικές Πληροφορίες (Ειδικές Υπηρεσίες, Διαχείριση Εκτάκτων Περιστατικών & Παραπόνων, Δικαιώματα & Υποχρεώσεις Επιβατικού Κοινού κ.α.).
Τέλος, το Τηλεφωνικό Κέντρο θα παράσχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες επανάκλησης του επιβάτη σε περίπτωση όπου αυτό απαιτείται, παράλληλα με τη διαχείριση e-mail και fax.