«Απειλή» για τα ευρωπαϊκά, τα ιαπωνικά αυτοκίνητα με κινητήρες ντήζελ

Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2006 09:16

ΜΟΝΤΕΛΑ που καταναλώνουν ντήζελ, θα παρουσιάσουν σήμερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, οι τρεις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ιαπωνίας, Toyota Motor Corp., Honda Motor Co. και Nissan Motor Co., καθώς επιθυμούν να αποσπάσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά που αποτελεί περίπου το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Η Toyota θα παρουσιάσει το μοντέλο Hilux με νέα μηχανή ντήζελ. Η Nissan θα παρουσιάσει το Qashqai με επίσης μηχανή, το έβδομο κατά σειρά μοντέλο με μηχανή ντήζελ στην Ευρώπη και η Honda, η τρίτη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, θα παρουσιάσει το ανασχεδιασμένο CR-V με κινητήρα ντήζελ.

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν στην Ευρώπη, με στόχο του περιορισμού της εξάρτησής τους από τις ΗΠΑ, που αποτελούν έως το 60% των λειτουργικών τους κερδών. Τα νέα μοντέλα θα αυξήσουν την πίεση στην Volkswagen AG και την PSA Peugeot Citroen, τις δύο μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, που κάνουν περικοπές των θέσεων εργασίας.

Οι πωλήσεις της Toyota, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων με κινητήρες βενζίνης και ντήζελ, σημείωσαν αύξηση 9% στην Ευρώπη το οκτάμηνο του 2006. Οι πωλήσεις της Honda στην Ευρώπη αυξήθηκαν 6%, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ενωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Αντιθέτως οι πωλήσεις της Nissan μειώθηκαν 17%, καθώς οι καταναλωτές έστρεψαν το ενδιαφέρον τους από τα γηραιά της μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του Primera και του Micra.

Oι μετοχές της Toyota σημείωσαν άνοδο 0,5%, φθάνοντας στα 6.400 γιέν η μία στις 11 π.μ. κατά τη διαπραγμάτευσή τους στο Χρηματιστήριο του Τόκυο. Οι μετοχές της Nissan σημείωσαν άνοδο επίσης 0,5%, φθάνοντας στα 1.325 γιέν η μία, όπως και της Honda, κατά 0,5%, φθάνοντας στα 3.890 γιέν η μία.

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα παρουσιάσουν τουλάχιστον 20 νέα μοντέλα ή ανασχεδιασμένα μοντέλα αυτοκινήτων με κινητήρες ντήζελ έως το 2010, προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους πλέον του μεριδίου 13% που κατείχαν στην Ευρώπη το 2005, σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές της Credit Suisse στο Τόκυο. Από το 2008, τα νέα μοντέλα που θα πωλούνται στην Ευρώπη θα πρέπει να εκλύουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από τα επίπεδα του 1995.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα