ΤΗ μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων, σε χρονικό διάστημα πλέον των τεσσάρων ετών, αποτέλεσμα της μείωσης των τιμών πώλησης προϊόντων από κρασί έως σοκολάτες, σε συνδυασμό με τον ζεστό καιρό που επικράτησε το καλοκαίρι, εμφάνισε η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, J Sainsbury Plc.
Τα έσοδα στα καταστήματα της εταιρείες που λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος, αναρριχήθηκαν 6,6%, εξαιρουμένης της βενζίνης, το δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 7 Οκτωβρίου, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Λονδίνο. Το προηγούμενο τρίμηνο τα κέρδη της σημείωσαν αύξηση 5,7%. Κατά μέσον όρο, οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν ότι τα κέρδη της το δεύτερο τρίμηνο θα σημειώσουν αύξηση 6,5%.
Η Sainsbury μείωσε τις τιμές σε περισσότερα από 1.000 προϊόντα πέρυσι, περιορίζοντας έτσι τις απώλειες του μεριδίου αγοράς της, έναντι της μεγαλύτερης ανταγωνίστριάς της, Tesco Plc. Οι πωλήσεις της κινήθηκαν ανοδικά και από τις υψηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο και ανάγκασαν περισσότερους καταναλωτές να αγοράσουν ποτά και να κάνουν στο σπίτι τους συγκεντρώσεις μπάρμπεκιου, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Οι μετοχές της Sainsbury's έχουν σημειώσει άνοδο 24% μέσα στο 2006, αυξάνοντας τη χρηματιστηριακή της αξία, στα 6,7 δισ. λίρες στερλίνες (12,4 δισ. δολ.).
Συμπεριλαμβανομένης της βενζίνης, οι πωλήσεις της εταιρείας, σημείωσαν αύξηση 6,5%, σύμφωνα με την εταιρεία. Το προηγούμενο από το δεύτερο τρίμηνο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε αυτή τη βάση σε ποσοστό 6,7%, η μεγαλύτερη αύξηση από τον Μάρτιο του 2002.