Από την έντυπη έκδοση
Της Σ. Εμμανουήλ
[email protected]
Ισχυρά διεθνή brands παίρνουν θέση στο Golden Hall, ενισχύοντας το εμπορικό ενδιαφέρον στην τοπική αγορά του Αμαρουσίου εν όψει των Χριστουγέννων.
Μετά την Armani Exchange, η Twinset επέλεξε το Golden Hall για να τοποθετηθεί στην ελληνική αγορά. Το ιταλικό brand, με σύμβολο το σχήμα της καρδιάς, επισημοποίησε το ντεμπούτο του στην αγορά με τελετή εγκαινίων που πραγματοποίησε πριν από λίγες ημέρες, όπου παρουσίασε τις δημιουργίες του για τη σεζόν φθινόπωρο/χειμώνας 2017-2018.
Στο γνωστό εμπορικό κέντρο πήρε θέση πριν από λίγους μήνες και ο διάσημος οίκος Armani Exchange. Πρόκειται για την πρώτη boutique στην Ελλάδα, που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο των νέων επενδύσεων που έχει δρομολογήσει η Αττικά Πολυκαταστήματα (που συμμετέχει και στην εξυγίανση της Καλογήρου), που σχεδιάζει να αναπτύξει το brand σε επιλεγμένα σημεία πώλησης. Το κατάστημα στο Golden Hall άνοιξε τον Σεπτέμβριο και πραγματοποίησε εγκαίνια στις αρχές Νοεμβρίου. Φιλοξενεί τη σειρά προσιτής πολυτέλειας που φέρει την υπογραφή του Giorgio Armani η οποία απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, άνδρες και γυναίκες.
Οι επενδύσεις ωστόσο στο Golden Hall είναι συνεχείς και δεν αφορούν μόνο νεοεισερχόμενα brands αλλά και υφιστάμενα. Ενδεικτικά, σημειώνεται ότι η Links of London, το βρετανικό brand κοσμημάτων και ρολογιών, του FF Group, μόλις πριν από λίγο διάστημα ολοκλήρωσε επένδυση ανακαίνισης στην boutique που διατηρεί και τον περασμένο μήνα άνοιξε τις πόρτες του νέου ανανεωμένου χώρου του flagship store της στο Golden Hall. Το εμβληματικό κατάστημα της Links of London ανανεώθηκε πλήρως σύμφωνα με τη βρετανική αισθητική του brand, αποτελώντας πλέον ένα από τα πιο σύγχρονα καταστήματα του δικτύου παγκοσμίως.