LVMH: Η χαμηλότερη αύξηση των πωλήσεων σε επτά τρίμηνα

Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2006 13:10

ΤΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ αύξηση των πωλήσεων μέσα σε επτά τρίμηνα, καθώς η ανάπτυξη υστέρησε στα τμήματα που πωλούν τις τσάντες με το μονόγραμμα Vuitton, αλλά και τις σαμπάνιες Veuve Cliquot, εμφάνισε η μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA.

Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 3,66 δισ. ευρώ (4,6 δισ. δολ.) από 3,43 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία του εννεαμήνου που ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία που εδρεύει στο Παρίσι. Κατά μέσον όρο, πέντε οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι τα έσοδα της εταιρείας θα ανήρχοντο σε 3,68 δισ. ευρώ.

Οι πωλήσεις δεν κατάφεραν να σημειώσουν αύξηση τουλάχιστον 10% για πρώτη φορά από το τέταρτο τρίμηνο του 2004. Η ανάπτυξη γίνεται δυσκολότερη μετά την ανάκαμψη της αγοράς των ειδών πολυτελείας στον κόσμο συνολικού ύψους 180 δισ. δολ. πέρυσι, ύστερα από τρία χρόνια μείωσης των πωλήσεων. Η αύξηση των εσόδων του συνόλου της βιομηχανίας ενδέχεται να υποχωρήσει το δεύτερο εξάμηνο αυτού του έτους, καθώς το ευρώ ισχυροποιείται έναντι του δολαρίου και του γιέν, σύμφωνα με την Melanie Flouquet, οικονομική αναλύτρια της JPMorgan Chase & Co. στο Παρίσι.

Οι μετοχές της LVMH, που παράγει τα ρολόγια Tag Heuer και τα καλλυντικά Guerlain perfumes, σημείωναν απώλειες 2,85 ευρώ, ποσοστό 3,5%, φθάνοντας στα 79,8 ευρώ η μία στο Παρίσι, τις μεγαλύτερες απώλειες από τις 7 Σεπτεμβρίου. Οι μετοχές στις 11:23 π.μ., τοπική ώρα διαπραγματεύθηκαν στα 80,30 ευρώ η μία, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να ανέρχεται σε 39,4 δισ. ευρώ. Οι μετοχές της PPR SA, ιδιοκτήτριας της Gucci Group, σημείωναν απώλειες έως 2,5%.

Το εννεάμηνο του 2006, τα έσοδα στο σκέλος δερματίνων ειδών και ειδών μόδας αυξήθηκαν 10%, λιγότερο της αύξησης 12% που ανακοίνωσε η εταιρεία το πρώτο εξάμηνο του έτους. Οι πωλήσεις οίνων και ποτών, σημείωσαν αύξηση 13%, λιγότερη του 18%, το πρώτο εξάμηνο.

Την ίδια χρονική περίοδο του έτους οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν 11%, φθάνοντας στα 10,6 δισ. ευρώ. Τα έσοδα της εταιρείας στο τμήμα καλλυντικών και αρωμάτων, σημείωσαν αύξηση 12% από τις πωλήσεις του κραγιόν Rouge Dior της Christian Dior και του αρώματος KenzoAmour της Parfums Kenzo. Οι πωλήσεις του σκέλους κοσμημάτων και ρολογιών σημείωσαν αύξηση 22%.

Το Bloomberg υπολόγισε τις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου, αφαιρώντας τα αποτελέσματα του εξαμήνου από τα αντίστοιχα του εννεαμήνου που ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

Οι συναλλαγματικές ισοτιμίες επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις των ευρωπαϊκών εταιρειών με είδη πολυτελείας, καθώς επεκτείνονται στις ΗΠΑ και την Ασία, όπου τα έσοδα σημείωσαν αύξηση μεγαλύτερη του 10% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Η ισχυροποίηση του ευρώ, περιόρισε την αξία των πωλήσεων σε γιέν ή δολάρια, όταν έγινε η μετατροπή τους σε ευρώ, βάσει του οποίου υπολογίζονται τα αποτελέσματά τους.

Το ευρώ το τρίμηνο διαπραγματεύθηκε κατά μέσον όρο στο 1,2745 έναντι του δολαρίου των ΗΠΑ, 4,5% υψηλότερα από το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα