2ο Συνέδριο της «Ν» για το λιανεμπόριο: Το νέο τεχνολογικό τοπίο και η σημασία του

Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου 2017 17:30
UPD:23:17
Naftemporiki.gr

Το νέο τεχνολογικό τοπίο και η σημασία του για το λιανεμπόριο απασχόλησε το τέταρτο πάνελ του 2ου Συνεδρίου της Ναυτεμπορικής με τίτλο: Mega Shifts - Mega Trends: Το νέο τοπίο στο λιανεμπόριο.

Ο Managing Partner AIVAL.COM Απόστολος Αϊβαλής

Σύμφωνα με τον Managing Partner AIVAL.COM Απόστολο Αϊβαλή, ως κουλτούρα δεν θέλουμε την αλλαγή, ωστόσο, λόγω της κρίσης αναγκάστηκαν πολλοί παραδοσιακοί retailers να αλλάξουν. Έστειλε μήνυμα ότι το on line εμπόριο στέλνει κόσμο στα καταστήματα και κάλεσε τους εμπόρους που θέλουν να στραφεί στον digital κόσμο προϋπολογιζόντας ένα ποσό των 5.000 ευρώ.

«Το 82% των καταναλωτών αγοράζουν αν δραστηριοποιήσε στα social media» είπε και τόνισε ότι υπάρχει η διάθεση των εμπόρων για να μπουν στο ψηφιακό marketing αλλά δεν υπάρχει πλάνο. Σημείωσε ότι αυτό που επιζητούν οι επιχειρήσεις είναι εξωστρέφεια και μείωση κόστους και οι καταναλωτές επιζητούν συνέπεια.

Ο CEO της Intale S.A. Φάνης Κουτουβέλης

Απ' την πλευρά του ο CEO της Intale S.A. Φάνης Κουτουβέλης υπογράμμισε ότι σε έναν κλάδο «που χτυπιέται από την κρίση αν δεν είμαστε απόλυτα μετρημένοι και δεν έχουμε τον πλήρη έλεγχο  υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να βγούμε εκτός δουλειάς». Ανέφερε ότι πλέον οι καταστηματάρχες έχουν κατανοήσει πλήρως την ανάγκη και είναι κάτι που είναι πιο ανοιχτοί. Πρόσθεσε ότι σκοπός της εταιρείας είναι «να βοηθήσουμε λιανεμπόρους να συνδεθούν ψηφιακά και αποτελεσματικά με τους προμηθευτές τους».

Η eCommerce Coordinator ELTRUN στο Οικονομικό Πανεπιστήμιου Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη

Η eCommerce Coordinator ELTRUN στο Οικονομικό Πανεπιστήμιου Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη ανέφερε ότι σύμφωνα με την τελευταία μέτρηση υπάρχουν 7 ,5 εκατ. internet users και 3.200 ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ συνεχίζεται η καταγραφή. Έκανε λόγο για δωρεάν αξιολόγηση ηλεκτρονικών καταστημάτων που προσφέρεται από το πρόγραμμα και η οποία δημιουργεί το αίσθημα της ασφαλειας στον καταναλωτή. Σχετικά με τις τάσεις που επικρατούν σημείωσε πως «υπάρχουν κλάδοι που έχουμε στροφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα και άλλοι που το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν θα ξεπεράσει το φυσικό» και πρόσθεσε ότι οδηγούμαστε σε multichannel συμπεριφορά. Η ίδια ανέφερε ότι μετά τα capital controls οι καταναλωτές που έκαναν τις ηλεκτρονικές πληρωμές με αντικαταβολή στρέφονται προς τις χρεωστικές κάρτες.

Πρώτο μέλημα των καταναλωτών, σύμφωνα με την κ. Φραϊδάκη, είναι η παραλαβή προϊόντος. Στην Ελλάδα, όπως είπε, δεν είναι δεδομένο. Επίσης ζητημα αποτελεί και η πληροφόρηση σχετικά με το προϊόν.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα