Το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης των λιανικών πωλήσεων στη γερμανική αγορά κατέγραψε πέρυσι η φέτα, σε σύγκριση με όλα τα είδη τυριών.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Nielsen, η αύξηση της αξίας των πωλήσεων φέτας σε σύγκριση με το 2015 κυμάνθηκε στο 3,3%. Αμέσως μετά ακολουθούν τα τριμμένα τυριά με αύξηση 2,6% και τα νωπά κρεμώδη τυριά με αύξηση της τάξης του 2,4%.
Συνολικά, η κατανάλωση φέτας στη Γερμανία είναι αυξανόμενη κατά την τελευταία δεκαετία, γεγονός που αντανακλάται και στις εισαγωγές από την Ελλάδα, που αυξάνονταν κάθε έτος από το 2008 μέχρι το 2015, για να σημειώσουν μικρή κάμψη το 2016.
ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ
Συγκεκριμένα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας, στο διάστημα 2008-2015, ο όγκος των εισαγωγών φέτας από την Ελλάδα στη Γερμανία σχεδόν διπλασιάστηκε, καθώς από 51.060 τόνους αυξήθηκε σε 103.545 τόνους. Αναφορικά με την αξία των πωλήσεων στο ίδιο διάστημα, η εικόνα είναι αντίστοιχη, καθώς αυξήθηκε από τα 9,644 εκατομμύρια ευρώ στα 18,679 εκατ. ευρώ.
Αντιθέτως, το 2016 καταγράφηκε κάμψη τόσο στον όγκο όσο και στην αξία των εισαγωγών φέτας από την Ελλάδα, κατά 3,4% και 2,3% αντιστοίχως. Έτσι, ο όγκος μειώθηκε από τους 103.545 στους 10.009 τόνους, ενώ η αξία από τα 18,679 στα 18,255 εκατομμύρια ευρώ.