«Marketing Τοοl 2001» από την Alpha Mi

Τετάρτη, 05 Δεκεμβρίου 2001 17:02

Ενα νέο προϊόν παρουσίασε ο οργανισμός διαχείρισης επιχειρηματικών πληροφοριών Alpha Mi. Πρόκειται για το «Marketing Τοοl 2001» σε CD-ROM, που περιέχει 50.000 ανανεωμένα πρόσφατα δελτία μάρκετινγκ, με κωδικοποίηση δραστηριότητας, ενώ παράλληλα προσφέρει τη δυνατότητα επεξεργασίας στοιχείων μάρκετινγκ, όπως τονίστηκε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου.

Το «Marketing Τοοl 2001», όπως υπογραμμίστηκε, είναι κατάλληλο για έρευνα αγοράς ανά περιοχή ή δραστηριότητα, για εντοπισμό και προσδιορισμό αγορών που ενδιαφέρουν το χρήστη, για εστίαση της αγοράς με βασικά μεγέθη, για εκτύπωση ετικετών, αλλά και για εντοπισμό νέων προμηθευτών ή συνεργατών.

Από το Νοέμβριο του 1997 στη μετοχική σύνθεση της Alpha Μi συμμετέχει και η Dun & Bradstreet. Ο οργανισμός αυτός, που αποτελεί όμιλο μαζί με τη Moody's Investor Service, αναπτύσσει αυτόνομη επιχειρηματική δραστηριότητα σε 40 χώρες και διατηρεί αντιπροσωπείες παγκοσμίως.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα