ΖΗΜΙΕΣ εμφάνισε το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, αποτέλεσμα της χρέωσης από την πώληση του γαλλικού της σκέλους, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών της Σουηδίας, Tele2 AB. Οι μετοχές της σημείωσαν την μεγαλύτερη άνοδο σε χρονικό διάστημα πλέον των τριών ετών, καθώς η εταιρεία προχώρησε στην προς τα πάνω αναθεώρηση των προβλέψεων για τα κέρδη της.
Οι ζημίες διαμορφώθηκαν στα 3,66 δισ. κορώνες (506 εκατ. δολ.) από 928 εκατ. κορώνες, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Tele2, που εδρεύει στη Στοκχόλμη. Τα στοιχεία περιλαμβάνουν ζημίες 1 δισ. κορώνες από την πώληση στοιχείων, 3,3 δισ. κορώνες. Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 11%, φθάνοντας στα 13,75 δισ. κορώνες.
Οι μετοχές της Tele2 σημείωσαν άνοδο έως 11%, φθάνοντας στις 84,25 κορώνες η μία, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη άνοδο από τον Φεβρουάριο του 2003. Στις 9:38 π.μ. στη Στοκχόλμη, οι μετοχές διαπραγματεύθηκαν στις 83,5 κορώνες η μία. Πριν από σήμερα, οι μετοχές σημείωσαν απώλειες 11% μέσα στο έτος. Οι μετοχές της TeliaSonera AB, της μεγαλύτερης εταιρείας τηλεπικοινωνιών της Σκανδιναβίας, έχουν σημείωσει άνοδο 23%.
Νωρίτερα η Tele2 προέβλεπε ότι τα έσοδά της στο σύνολο της χρήσης θα σημειώσουν αύξηση από 11% έως 14%, από τα 50 δισ. κορώνες που πραγματοποίησε πέρυσι και τα Ebitda ότι θα κυμανθούν από 5,5 δισ. έως 6 δισ. κορώνες.
Τα Ebitda μειώθηκαν 4,8%, φθάνοντας στο 1,78 δισ. κορώνες το τρίμηνο, από 1,87 δισ. κορώνες, πριν από ένα χρόνο.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις 11 οικονομικών αναλυτών, που ρωτήθηκαν από την SME Direkt, η εταιρεία θα εμφάνιζε καθαρές ζημίες 3,93 δισ. κορώνες σε πωλήσεις 13,6 δισ. κορώνες.
Οι πωλήσεις του σκέλους κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας αυξήθηκαν 32%, φθάνοντας στα 5,13 δισ. κορώνες, αποτέλεσμα των 976.000 νέων συνδρομητών το τρίμηνο, από 885.000 συνδρομητές που είχε πριν από ένα χρόνο. Τα έσοδα από τις κλασσικές υπηρεσίες τηλεφωνίας, μειώθηκαν 18%, φθάνοντας στα 6,04 δισ. κορώνες.
Στη Ρωσία και τις τρεις χώρες της Βαλτικής, η Tele2 είπε ότι πρόσθεσε 876.000 νέους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας το τρίμηνο, από 51.000 νέους συνδρομητές στις χώρες της Σκανδιναβίας την ίδια περίοδο και την απώλεια συνδρομητών στην Κεντρική Ευρώπη, τη Βρετανία και τις αγορές της Benelux (Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο).