ΔΕΗ Α.Ε. - Παρέλευση πενταετίας για την είσπραξη του μερίσματος χρήσης 2011 (Ορθή Επανάληψη)

Τετάρτη, 04 Οκτωβρίου 2017 15:07
UPD:23:53

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Παρέλευση πενταετίας για την είσπραξη του μερίσματος χρήσης 2011

Η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους κ. κ. Μετόχους ότι εκ παραδρομής εκδόθηκε η ανακοίνωση για την παρέλευση πενταετίας για την είσπραξη μερίσματος χρήσης 2011 καθότι η Εταιρεία δεν διένειμε μέρισμα για το 2011.

 

 

 

Αθήνα 4 Οκτωβρίου 2017

 



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΔΕΗ



Σχολιασμένα