ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Παρέλευση πενταετίας για την είσπραξη του μερίσματος χρήσης 2011
Η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους κ. κ. Μετόχους ότι εκ παραδρομής εκδόθηκε η ανακοίνωση για την παρέλευση πενταετίας για την είσπραξη μερίσματος χρήσης 2011 καθότι η Εταιρεία δεν διένειμε μέρισμα για το 2011.
Αθήνα 4 Οκτωβρίου 2017