Michelin: 60 χρόνια δίπλα στους Έλληνες

Πέμπτη, 05 Οκτωβρίου 2017 11:53
UPD:11:53
To είναι η πλατφόρμα content marketing της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ. Επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να συνδεθούν με το κοινό της, επιτρέποντάς τους να παρουσιάζουν σε αυτό ενδιαφέρον περιεχόμενο. Ταυτόχρονα, οργανώνει όλη αυτή τη προσπάθεια με διαφανή, δημιουργικό τρόπο, με στόχο να επιτύχει την πιο αποτελεσματική προβολή του.

Ένα όνομα εξόχως αναγνωρίσιμο στην ελληνική αγορά συμπλήρωσε 6 δεκαετίες αδιάλειπτης παρουσίας στην καθημερινότητά μας, συνυφασμένο με την έννοια της ασφαλούς μετακίνησης, της αξιοπιστίας και της αποτελεσματικότητας, κάτω από όλες τις συνθήκες. Από το 1957 έως σήμερα, η Michelin προσφέρει ευρύτατη γκάμα ελαστικών για επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα, φορτηγά, μοτοσικλέτες, αγροτικά και χωματουργικά μηχανήματα. Καλύπτει περισσότερους από 300 μεταπωλητές σε όλη την επικράτεια, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Στρατηγική επιλογή της γαλλικής φίρμας είναι να αναπτύσσει βιώσιμες λύσεις για την κινητικότητα, βελτιώνοντας, διαρκώς, το σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διαχείριση των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Ελαχιστοποιεί τη χρήση των φυσικών πόρων, με σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η Michelin αναπτύσσει ποιοτικά προϊόντα πολύ υψηλών επιδόσεων, «από το πρώτο έως το τελευταίο χιλιόμετρο», όπως τονίζουν, με νόημα, οι ιθύνοντές της.

Ο Αναστάσιος Πηγαδιώτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Michelin Ελλάδας

Σύμφωνα με τον Αναστάσιο Πηγαδιώτη, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Michelin Ελλάδας,  η χώρα μας αποτελεί βασική αγορά για τη Michelin στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ο ίδιος δίνει, μάλιστα, έμφαση στο γεγονός ότι υποστηρίζει την ελληνική οικονομία μέσα από την απρόσκοπτη συνεργασία της με ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ, παράλληλα, αποτελεί μία υπεύθυνη εταιρεία, εστιάζοντας στη στήριξη του ανθρώπινου κεφαλαίου, της οικονομίας, της κοινωνίας και του φυσικού πλούτου. «Η δυναμική μας ιστορία δείχνει το δρόμο για ένα μέλλον με πολλές προοπτικές. Προχωρώντας μπροστά, η Michelin επιβεβαιώνει κάθε μέρα τη δέσμευσή της στην Ελλάδα, καθώς, εξελίσσεται για να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά, ενισχύοντας τη σχέση της με τους καταναλωτές, μέσα και από ψηφιακά κανάλια», αναφέρει, χαρακτηριστικά.

Αποστολή της εταιρείας, ειδικότερα, είναι να προσφέρει καινοτόμα, ποιοτικά προϊόντα και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, που, ενσωματώνουν τα αποτελέσματα διεθνών ερευνών, εξυπηρετούν πραγματικές ανάγκες και μας βοηθούν όλους να πηγαίνουμε μπροστά, πάντα με κορυφαίες αποδόσεις, και, προ πάντων, με ασφάλεια. Η προστιθέμενη αξία της Michelin στην ελληνική οικονομία αποτυπώνεται και στις εξαιρετικές, μακροχρόνιες συνεργασίες της, με περισσότερους από 2.150 Έλληνες προμηθευτές τα τελευταία 10 χρόνια. Με καταρτισμένο προσωπικό και σύγχρονες εγκαταστάσεις, επενδύει, αδιάκοπα, στον Τόπο μας, έχοντας ως όραμα να προωθεί την ασφαλή και βιώσιμη κινητικότητα. Ως υπεύθυνος εργοδότης, δέσμευση της Michelin Ελλάδας είναι να στηρίζει απόλυτα τους ανθρώπους της και να τους παρέχει πλήρη εκπαίδευση που τους εξελίσσει επαγγελματικά.  Την ίδια ώρα, η εταιρεία επενδύει σε μοντέρνες υποδομές, όπως το logistics center που διαθέτει στον Αυλώνα, το οποίο έχει βραβευθεί επανειλημμένα, για τα πολύ υψηλά επίπεδα ασφάλειας, με μηδενικό αριθμό ατυχημάτων. Παράλληλα, το logistic center της Michelin συμβάλλει στην υγιή βιωσιμότητα, με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

NIKOS DANIILIDIS

To υπερσύγχρονο logistics center της Michelin στον Αυλώνα

Πέρυσι, η Michelin συμμετείχε ενεργά στην εκστρατεία Ecomobility, ενώνοντας τις δυνάμεις της με δήμους και φορείς από όλη την Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο, ενίσχυσε τη συμμετοχή των νέων στην επίλυση των σημερινών προκλήσεων, συνεισφέροντας στην προσπάθεια για αλλαγή κουλτούρας και βελτίωση του επιπέδου ζωής στα μεγάλα αστικά κέντρα. Σε διεθνές επίπεδο, στο μεταξύ, η  Michelin εγκαινίασε  έναν ευρύτερο διάλογο με το κοινό, προκειμένου για να καταρρίψει τους μύθους γύρω από το πέλμα των ελαστικών και τον κατάλληλο χρόνο αλλαγής τους, κατά τη διάρκεια μίας μεγάλης πανευρωπαϊκής εκδήλωσης, στο Κέντρο Τεχνολογίας που διαθέτει στο Ladoux της Γαλλίας. Σκοπός της εταιρείας ήταν να ενημερώσει για τα τεράστια οφέλη που συνεπάγεται για τους καταναλωτές και για το περιβάλλον, η αλλαγή των ελαστικών όταν το βάθος πέλματος φθάσει το υφιστάμενο νόμιμο όριο του 1,6 χιλιοστού -και όχι νωρίτερα-, αναδεικνύοντας ότι το βάθος πέλματος δεν σχετίζεται με την ασφάλεια. Ταυτόχρονα, η Michelin ανέδειξε τη σημασία της επιλογής ποιοτικών ελαστικών με επιδόσεις που αντέχουν στο χρόνο.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα