Τη νέα διαφημιστική καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό για το 2007 με το μήνυμα «explore your senses in Greece» παρουσίασε σήμερα η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης της στο Λονδίνο με αφορμή τη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση (World Travel Market).
Εξάλλου η υπουργός Τουρισμού ανακοίνωσε και την προκήρυξη διαγωνισμού για την επιτάχυνση της διαδικασίας αστεροποίησης των τουριστικών καταλυμάτων.
Η κ. Πετραλιά εγκαινίασε επίσης το περίπτερο του ΕΟΤ, όπου και συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Τουρισμού και Ταξιδιών (WTTC) κ. Jean-Claude Baumgarten, ο οποίος στις 8 Δεκεμβρίου θα επισκεφθεί την Ελλάδα για να παρουσιάσει μία έκθεση με ενδιαφέροντα στοιχεία για τον ελληνικό τουρισμό, και στη συνέχεια παρέθεσε συνέντευξη Τύπου σε Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου η κ. Πετραλιά εξέφρασε την οδύνη της για το τραγικό συμβάν στο ξενοδοχείο της Κέρκυρας όπου έχασαν τη ζωή τους δύο μικρά παιδιά από τη Βρετανία και διαβεβαίωσε για την πρόθεση της «να χυθεί άπλετο φως στην τραγική αυτή υπόθεση, να αποδοθούν ευθύνες και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι». Ερωτηθείσα σχετικά με τις επιπτώσεις του συμβάντος στον ελληνικό τουρισμό, ανέφερε ότι «είναι ένα μεμονωμένο γεγονός», επισημαίνοντας παράλληλα ότι «επενδύονται εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού».
Παρουσιάζοντας τους βασικούς άξονες της τουριστικής πολιτικής που προωθεί το υπουργείο, η κ. Πετραλιά –όπως προαναφέρθηκε- ανακοίνωσε και την «προκήρυξη διαγωνισμού με αντικείμενο τη δημιουργία Προτύπου για την κατάταξη των τουριστικών καταλυμάτων της χώρας- περίπου 40.000 ξενοδοχείων και επιχειρήσεων ενοικιαζόμενων δωματίων με το νέο σύστημα των «αστέρων».
Επίσης μεταξύ άλλων η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης σημείωσε τα εξής:
• Το ελληνικό τουριστικό προϊόν εμπλουτίζεται με νέες μορφές τουρισμού και δίνεται έμφαση στον θαλάσσιο τουρισμό και την ανάπτυξη μαρίνων και αγκυροβολίων, τον αθλητικό τουρισμό, τον θεραπευτικό και τον θρησκευτικό τουρισμό.
• Ξεκαθαρίστηκε το θεσμικό πλαίσιο για τις μαρίνες και μέχρι το τέλος του έτους θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την Μαρίνα του ΣΕΦ.
• Σύντομα θα ξεκινήσει η καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό στην οποία δίνεται ιδιαίτερη σημασία ενώ γενικά ακολουθείται ένα πρόγραμμα στοχευμένης καμπάνιας σε στοχευμένες αγορές.
• Στο Δ' ΚΠΣ υπάρχουν ειδικά προγράμματα και προβλέπονται πόροι για την ανάδειξη των ελληνικών μονοπατιών, καλντεριμιών και δασών που χαρακτηρίζονται ως καινοτόμες δράσεις και εκτιμάται ότι σε αυτά τα προγράμματα θα ενταχθεί και ο καταδυτικός τουρισμός.
• Εντατικοποιούνται και γίνονται αυστηρότεροι οι έλεγχοι για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών αλλά και σε θέματα αισχροκέρδειας υπάρχει αυστηρότητα και ήδη η συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης απέδωσε.
• Ολοκληρώθηκε το έργο της ομάδας εργασίας για την τουριστική κατοικία. Θα υποβληθούν οι προτάσεις και υπάρχει συνεργασία με το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Τέλος, η κ. Πετραλιά εμφανίστηκε αισιόδοξη για την τουριστική κίνηση από την αγορά της Βρετανίας. «Ο ελληνικός τουρισμός από την πρώτη στιγμή στηρίχθηκε στους Βρετανούς. Οι Βρετανοί αγαπούν την Ελλάδα. Ήταν και είναι η δυναμικότερη συνιστώσα του ελληνικού τουρισμού. Εργαζόμαστε για να πετύχουμε μια διαρκή αύξηση των επισκεπτών από τη Μ. Βρετανία στην Ελλάδα», σημείωσε και πρόσθεσε: «Είναι πρόωρο να υπάρχουν εκτιμήσεις, αλλά από τις επαφές και τις διαβεβαιώσεις που έλαβα , αναμένεται να είναι μία εξίσου καλή χρονιά με την φετινή. Οι προοπτικές του ελληνικού τουρισμού είναι ευοίωνες».
Σύμφωνα με την υπουργό, περισσότεροι από 16 εκατομμύρια τουρίστες υπολογίζεται ότι θα έλθουν στην Ελλάδα μέσα στο 2006, ενώ στόχος για το 2007 είναι μια αύξηση της τάξης του 30%.