Επιχειρηματική αποστολή στην Ασία από 23 έως 30 Σεπτεμβρίου

Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017 17:57
UPD:17:59
ΑΠΕ-ΜΠΕ/Andrea Bonetti

Με στόχο την προώθηση ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών σε μία πολύ μεγάλη και αναπτυσσόμενη αγορά, το  Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο σε συνεργασία με το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας-Ασίας διοργανώνουν επιχειρηματική αποστολή στην Ασία από 23 έως 30 Σεπτεμβρίου.

Επιδίωξη της νέας αυτής πρωτοβουλίας, είναι να δώσει την ευκαιρία στις συμμετέχουσες εταιρείες (Elea Creta, Ennea, Ardustech, Pharmex, Ergoepiskeves και Argo Travel) να έχουν σειρά στοχευμένων επιχειρηματικών συναντήσεων στην Ασία, πλέον των 25 συνολικά η κάθε μία, καθώς και να διερευνήσουν το πεδίο και να αναζητήσουν νέες συμφωνίες για εξαγωγές και άλλες συνεργασίες.

Η αποστολή θα επισκεφθεί τέσσερις ασιατικές μεγαλουπόλεις, το Τόκιο στις 25 και 26 Σεπτεμβρίου, το Πεκίνο στις 27 Σεπτεμβρίου, τη Σαγκάη στις 28 Σεπτεμβρίου και την Ταϊπέι στις 29 Σεπτεμβρίου και οι επαφές των ελληνικών επιχειρήσεων θα γίνουν με επιλεγμένες τοπικές εταιρείες εισαγωγής και διανομής, αλυσίδες τροφίμων, καλλυντικών, τουρισμού και real estate.

Παράλληλα άλλες τέσσερις εταιρείες που ενδιαφέρονται έντονα για την περιοχή και δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα μεταβούν στο προσεχές διάστημα με ατομικό πρόγραμμα επαφών που πρόκειται να σχεδιαστεί.

H οργάνωση των επιχειρηματικών συναντήσεων σε Τόκιο, Πεκίνο και Σαγκάη γίνεται σε συνεργασία με τα αντίστοιχα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων των ελληνικών πρεσβειών και με την υποστήριξη των τοπικών διμερών επιμελητηρίων. Στην Ταϊβάν, οι επιχειρηματικές συναντήσεις διοργανώνονται από τον επιχειρηματικό φορέα Chinese International Economic Cooperation Association, με την υποστήριξη του εξαγωγικού φορέα Importers and Exporters Association of Taipei και του εκεί διμερούς Επιμελητηρίου.

Μακροπρόθεσμη επιδίωξη των ελληνικών εταιρειών είναι να αξιοποιήσουν το τεράστιο μέγεθος και τη δυναμική των αγορών αυτών, την έντονη καταναλωτική τάση των ασιατών για ποιοτικά προϊόντα δυτικής προέλευσης, την αισθητή άνοδο της αγοραστικής δύναμης της μεσαίας τάξης, καθώς και τη νέα τάση ηλεκτρονικών πωλήσεων σε μεγάλες πλατφόρμες που εξαπλώνεται ραγδαία. Επίσης, στις στοχεύσεις τους είναι να επιδιώξουν αύξηση του εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος, αλλά και προσέλκυση νέων επενδύσεων σε ακίνητα στην Ελλάδα, που αποτελεί δημοφιλή προορισμό επισκεπτών από την Ασία.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα