ΣΤΗΝ παρουσίαση του νέου της Swatch, αξίας 7.700 ελβετικών φράγκων (6.300 δολ.) προχώρησε η Swatch Group, καθώς ο πρόεδρος Νίκολας Χάϊεκ, κρίνει ότι η μεγαλύτερη βιομηχανία ρολογιών στον κόσμο πρέπει να καινοτομήσει για να διατηρήσει την ηγετική της θέση έναντι των μικρότερων ανταγωνιστριών.
Ο Νίκολας Χάϊεκ, συνιδρυτής και πρόεδρος της Group Swatch, παρουσίασε χθες στη Γενεύη το νέο χρυσό ρολόϊ με το σήμα Swatch.
«Φέτος η χρονιά θα είναι ρεκόρ, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε τη διαχείριση της εταιρείας σαν να είναι μικρή», είπε ο Χάϊεκ, ιδρυτής της Swatch Group χθες το βράδυ στα εγκαίνια καταστήματος στη Γενεύη όπου παρουσιάστηκε το νέο ρολόϊ της Swatch, Turning Gold.
Με το σήμα Swatch, ευρύτερα γνωστό για τα πλαστικά ρολόγια, αξίας 50 δολ. το ένα, η εταιρεία άρχισε να πουλά περιορισμένο αριθμό νέων μοντέλων πολυτελείας, που έχουν ροζ χρυσό περίβλημα και περιστρεφόμενο μηχανισμό που βοηθά στην αντίσταση της βαρύτητας που ασκείται στο ρολόϊ. Η εταιρεία παρουσίασε το χρυσό ρολόϊ, καθώς ψάχνει να βρει τρόπους αύξησης της κερδοφορίας των σημάτων Swatch, όπου ο ανταγωνισμός από τις εταιρείες παραγωγής ρολογιών χαμηλού κόστους στη Κίνα, βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα.
Οι εξαγωγές των ελβετικών ρολογιών αυξήθηκαν 16% τον Οκτώβριο, φθάνοντας στα επίπεδα ρεκόρ, καθώς οι λιανοπωλητές δημιούργησαν αποθέματα ρολογιών που κατασκεύασε η Swatch και οι ανταγωνίστριές της, Cie. Financiere Richemont και Rolex εν αναμονή των εορτών των Χριστουγέννων και των δαπανών των πλουσίων και των εταιρειών, για δώρα σε Ασία και ΗΠΑ.
Η Goldman Sachs Group Inc., η Morgan Stanley, η Merrill Lynch & Co., η Lehman Brothers Holdings Inc. και η Bear Stearns Cos. είναι πιθανόν να αμείψουν τους υπαλλήλους τους με μπόνους 36 δισ. δολ. φέτος, 30% περισσότερα σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg News.