Επέστρεψε στην κερδοφορία η Coca-Cola Τρία Έψιλον

2016: Σε κέρδη από ζημιές, παρά τη μικρή υποχώρηση των εσόδων και του όγκου πωλήσεων
Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2017 12:28
UPD:12:28

Παρά το ευμετά-βλητο μακρο-οικονομικόκαι εμπορικό περιβάλλον,η διοίκησητης Coca-Cola Τρία  Έψιλον Ελλάδος στοχεύειστην περαιτέρω ενίσχυση των καθαρών πωλήσεών της,ενώ δίνει ιδιαίτερη βαρύτηταστην αυστηρή διαχείρισητου κεφαλαίου κίνησης.

Από την έντυπη έκδοση 

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]

Με επιστροφή στην κερδοφορία έκλεισε την περσινή χρονιά η Coca-Cola Τρία Έψιλον Ελλάδος ΑΒΕΕ, θυγατρική του ομίλου της Coca-Cola HBC AG, ενώ βασικός στόχος φέτος για την εταιρεία είναι η ενίσχυση των εσόδων και η μείωση του κεφαλαίου κίνησης.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση της εταιρείας, τα έσοδα το 2016 διαμορφώθηκαν στα 411,8 εκατ. ευρώ έναντι 412,9 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ ο όγκος πωλήσεων διαμορφώθηκε στα 100,7 εκατ. κιβώτια το 2016 από 101 εκατ. κιβώτια το 2015.

Σημαντική βελτίωση εμφάνισαν τα προ φόρων αποτελέσματα, τα οποία γύρισαν σε θετικό πρόσημο, καταγράφοντας κέρδη ύψους 2,1 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 5,9 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά φόρων της χρήσεως ανήλθαν σε 2,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 3,7 εκατ. ευρώ το 2015.

Όσον αφορά την εικόνα των ίδιων κεφαλαίων της εταιρείας, την 31η Δεκεμβρίου 2016 ανήλθαν σε 124,8 εκατ. ευρώ έναντι 123,2 εκατ. ευρώ το 2015.

Σχετικά με την πορεία της φετινής χρήσης, η διοίκηση της εταιρείας αναμένει ότι «το μακροοικονομικό και χρηματοοικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα θα παραμείνει ευμετάβλητο.

Τα μέτρα λιτότητας αναμένεται να συνεχίσουν να επηρεάζουν το διαθέσιμο εισόδημα». Σε αυτό το πλαίσιο οι στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας για ενδυνάμωση του επιχειρηματικού μοντέλου διατηρούνται αμετάβλητες.

«Παραμένουμε προσηλωμένοι στη στρατηγική μας για ανάπτυξη και δημιουργία αξίας για την αγορά, προκειμένου να διαθέτουμε στους καταναλωτές και πελάτες μας το κατάλληλο προϊόν, στην κατάλληλη συσκευασία, στην κατάλληλη τιμή, για το κατάλληλο κανάλι διανομής σε κάθε ευκαιρία κατανάλωσης.

Η στρατηγική αυτή μας επιτρέπει να βρίσκουμε τη χρυσή τομή ανάμεσα στον προσδιορισμό των τιμών μας, τη βελτίωση του μίγματος συσκευασίας, τις συνέργειες εντός του διευρυμένου χαρτοφυλακίου μας και τη δυνατότητα να παραμένουν προσιτά τα προϊόντα μας έτσι ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών μας» επισημαίνει η διοίκηση στην οικονομική έκθεση.

Ωστόσο, παρά το «προκλητικό» μακροοικονομικό και εμπορικό περιβάλλον, η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση των καθαρών πωλήσεών της, ενώ δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην αυστηρή διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.

«Ο στόχος μας για το 2017 είναι η μείωση του κεφαλαίου κίνησης κατά 17,2 εκατ. ευρώ, παρά τις συνθήκες που επικρατούν λόγω του μακροοικονομικού περιβάλλοντος. Θα συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε και να επενδύουμε ενισχύοντας τις στρατηγικές κατηγορίες και κανάλια και βελτιώνοντας τη λειτουργική μας αποδοτικότητα, με έμφαση στη δημιουργία καθαρών ταμειακών ροών προκειμένου να δημιουργήσουμε αξία για τους μετόχους μας» καταλήγει η διοίκηση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η μητρική εταιρεία Coca Cola HBC έχει ανακοινώσει ότι θα γνωστοποιήσει την πορεία του πρώτου εξαμήνου του 2017 στις 10 Αυγούστου.



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΕΕΕ



Σχολιασμένα