Η Κρητών Άρτος ζυμώνει ανάπτυξη 20%

Στρατηγική: Είσοδος στο food service και κινήσεις διεύρυνσης μεριδίων
Πέμπτη, 20 Ιουλίου 2017 14:15
UPD:14:15
Κρήτων Άρτος

Από την έντυπη έκδοση

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]

Θέση στην αγορά του food service, ενίσχυση των εγχώριων μεριδίων και διεύρυνση της εξαγωγικής δραστηριότητας περιλαμβάνει ο επιχειρηματικός σχεδιασμός της εταιρείας τροφίμων Κρητών Άρτος για τη διετία 2017-2018. Αναλυτικότερα, προσδοκώντας την κατάκτηση μεριδίου περί το 10% στην αγορά του food service η κρητική βιομηχανία έκανε πριν από έναν μήνα ντεμπούτο στο κανάλι της εστίασης, λανσάροντας μια νέα σειρά προϊόντων HoReCa, την επιμέλεια της οποίας έχει ο Executive Chef Μίλτος Καρούμπας.

Η σειρά καλύπτει ανάγκες ξενοδοχείων, εστιατορίων, catering, νοσοκομείων, αρτοποιείων, ζαχαροπλαστείων, καφέ, αεροπορικών εταιρειών κ.λπ. Η εξέλιξη αυτή σε συνδυασμό με τις κινήσεις ενίσχυσης των εγχώριων μεριδίων και της επέκτασης στα διεθνή ράφια αναμένεται ότι θα επιφέρει αύξηση εσόδων της τάξεως του 20% για τη φετινή χρονιά, με την πρόβλεψη να κάνει λόγο για τζίρο 6,3 εκατ. ευρώ έναντι 5,2 εκατ. ευρώ το 2016. Αντίστοιχα, οι προβλέψεις για την πορεία του EBITDA είναι φέτος να γυρίσει σε θετική τροχιά στο 1 εκατ. ευρώ, έναντι αρνητικό 286 χιλ. ευρώ πέρυσι.

Πιο συγκεκριμένα, έχοντας αναπτύξει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο συνεργασιών με εγχώριες αλυσίδες λιανικής, η κρητική βιομηχανία επιδιώκει αφενός τη διατήρηση του μεριδίου που κατέχει στα Private Labels αφετέρου την ισχυροποίηση των επώνυμων σημάτων της ώστε δυνητικά η συνολική της παρουσία στην αγορά να μεταφράζεται σε ένα ποσοστό της τάξεως του 35%. Στον τομέα των snacks αρτοποιίας θα συνεχιστεί η στρατηγική marketing και πωλήσεων με στόχο διπλασιασμό των υφιστάμενων πωλήσεων με παρουσία και στα μικρά σημεία.

Στις εξαγωγές το κύριο βάρος θα δοθεί στην προώθηση των προϊόντων snacks, επώνυμα ως «Μικιό» ή και σε private label. Οι αγορές-στόχοι είναι Ευρώπη, Αμερική, Καναδάς, Αυστραλία και δευτερευόντως χώρες της Μέσης Ανατολής, Κίνα, Ρωσία, αραβικές χώρες, Λατινική Αμερική κ.λπ. Ο στόχος της εταιρείας είναι το 2020 οι εξαγωγές να αποτελούν το 51% του χαρτοφυλακίου των πωλήσεων από 20% που είναι σήμερα. Παράλληλα, προβλέπεται και η δημιουργία νέων καινοτόμων και διαφοροποιημένων προϊόντων σε παξιμάδια και κριτσίνια και άλλα snacks αρτοποιίας, ενισχύοντας την παρουσία της στα snacks στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Σε επίπεδο επενδύσεων προγραμματίζεται η επέκταση κτηριακών εγκαταστάσεων κατά 1.000 τ.μ., επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό για αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας υφιστάμενων προϊόντων, βελτίωση ποιότητας, μείωση κόστους και παραγωγής νέων προϊόντων συνολικού προϋπολογισμού 1 εκατ. ευρώ.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα