Αύξηση πωλήσεων προϊόντων αρτοποιίας βαθιάς κατάψυξης στη Γερμανία

Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2017 18:19
UPD:11/07/2017 13:21
EUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΝΤΖΙΑΡΗΣ

Σύμφωνα με την Statista, ο όγκος των πωλήσεων σχεδόν τετραπλασιάστηκε στη διάρκεια της δεκαετίας του ’90, με αποτέλεσμα να εκτιναχθεί από τους 93.000 τόνους του 1990 στους 457.000 τόνους το 2000 (αύξηση κατά 390%). 

Αύξηση σημειώνουν την τελευταία 25ετία οι πωλήσεις προϊόντων αρτοποιίας βαθιάς κατάψυξης στην Γερμανία, σύμφωνα με την Intzeidis Consulting.

Σύμφωνα με την Statista, ο όγκος των πωλήσεων σχεδόν τετραπλασιάστηκε στη διάρκεια της δεκαετίας του ’90, με αποτέλεσμα να εκτιναχθεί από τους 93.000 τόνους του 1990 στους 457.000 τόνους το 2000 (αύξηση κατά 390%). Η ανοδική τάση συνεχίζεται μέχρι σήμερα, αν και όχι με τους ίδιους εκρηκτικούς ρυθμούς: Το 2016, οι πωλήσεις έφτασαν τους 828.541 τόνους, καταγράφοντας έτσι μια αύξηση κατά 81% σε σύγκριση με το 2000.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάλυση των στοιχείων που αφορούν στην τελευταία δεκαετία, για την ακρίβεια το διάστημα 2008-2016.

Στη διάρκεια αυτής της περιόδου, η συνολική αύξηση των πωλήσεων ήταν της τάξης του 37% – από τους 606.338 στους 828.541 τόνους. Η εξέλιξη αποδίδεται πρωτίστως στους μεγάλους καταναλωτές και τη μη οικιακή αγορά, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν από τους 407.461 στους 614.119 τόνους ή κατά 50,7%.

Αντιθέτως, όσον αφορά στις πωλήσεις προϊόντων αρτοποιίας βαθιάς κατάψυξης μέσω του εμπορίου ειδών διατροφής, αυξήθηκαν στο ίδιο διάστημα οριακά ή κατά μόλις 7,8%, με αποτέλεσμα να φτάσουν από τους 198.877 τόνους του 2008 στους 214.422 τόνους πέρυσι.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα