Ανάδειξη στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς

Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης 2017»
Πέμπτη, 06 Ιουλίου 2017 17:10
UPD:17:10

Από αριστερά: Νίκος Μωράκης αρχισυντάκτης του περιοδικού «Ασφαλιστικό Marketing», Θεόδωρος Καρούτζος διευθ. σύμβουλος Affidea Ελλάδος και Άρης Μελίστας εμπορικός διευθυντής Morax Media.

Από την έντυπη έκδοση

Οι προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς, τα πολλά και σημαντικά στοιχεία καινοτομίας που «κρύβει» ως κλάδος, το υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό, οι δυνατότητες και κυρίως οι εναλλακτικές που προσφέρουν οι ασφαλιστικοί όμιλοι για την αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων τα οποία απασχολούν την οικονομία και την κοινωνία αναδείχθηκαν μέσα από τα φετινά Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης.

Κατά την 25η χρονιά των Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης ξεχώρισαν άνθρωποι των δικτύων πωλήσεων επτά ασφαλιστικών εταιρειών, οι οποίοι διακρίθηκαν για τη μεθοδολογία και την πρακτική τους, όπως και για τις καινοτόμες δράσεις τους.

Την Παρασκευή 30 Ιουνίου στο Balux Prive, 250 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς έδωσαν το «παρών» σε μία εκδήλωση που ένωσε το έμψυχο υλικό των δικτύων, με απονομές βραβείων που έγιναν από εκπροσώπους εταιρειών σε συνεργάτες άλλων εταιρειών.

Μιχάλης Μωράκης, πρόεδρος και γενικός διευθυντής της Morax Media S.A.

Φέτος οι βραβεύσεις, που παρουσιάστηκαν από τον Γιώργο Καπουτζίδη, πρωτοτύπησαν για ακόμη μια χρονιά, καθώς ξεχώρισαν τους «έντεχνους» ασφαλιστές, δηλαδή εκείνους που διακρίθηκαν από τις εταιρείες τους βάσει ποιοτικών χαρακτηριστικών, όπως επίσης τις κορυφαίες γυναίκες ασφαλίστριες και διευθύντριες γραφείων, αναγνωρίζοντας τη δουλειά τους σε μια σχετικά ανδροκρατούμενη αγορά.

Την έναρξη των Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης 2017 έκανε ο Μιχάλης Μωράκης, πρόεδρος και γενικός διευθυντής της Morax Media S.A. ενώ ακολούθησαν εκπρόσωποι των χορηγών της βραδιάς Θ. Καρούτζος, διευθύνων σύμβουλος Affidea Ευρωιατρική και Μ. Μακρόπουλος, γενικός οικονομικός διευθυντής Ομίλου Ιατρικού Αθηνών και γεν. διευθυντής Ιατρικού Κέντρου Αθηνών.

Θεόδωρος Καρούτζος: Η αριστεία στο κέντρο της φιλοσοφίας της Affidea

Όπως τόνισε ο κ. Καρούτζος, «σήμερα βρισκόμαστε σε μία εκδήλωση για την αριστεία από την οποία η Affidea δεν θα μπορούσε να είναι απούσα, καθώς το αριστεύειν βρίσκεται στο κέντρο της φιλοσοφίας του Ομίλου μας. Θέλουμε να αριστεύουμε σε όλα τα επίπεδα από την επιστημονική μας ομάδα μέχρι τους υπερσύγχρονους χώρους, τον ιατρικό εξοπλισμό και τις υπηρεσίες υγείας».

Μανώλης Μακρόπουλος: Είμαστε ο πλέον στενός συνεργάτης της ασφαλιστικής αγοράς

Από την πλευρά του ο κ. Μακρόπουλος υπογράμμισε: «Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε συμβάλει σε αυτή την εκδήλωση. Το Ιατρικό παρέχει υπηρεσίες σε χιλιάδες ασφαλισμένους. Έχουμε καταφέρει να καταστούμε ο πλέον στενός συνεργάτης της ασφαλιστικής αγοράς».

Συνολικά επί σκηνής, παρουσία του Νίκου Μωράκη, αρχισυντάκτη του περιοδικού «Ασφαλιστικό Marketing» και του Insurancedaily.gr, βραβεύτηκαν 53 συνεργάτες ασφαλιστικών εταιρειών.

Τα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης»

Πιο συγκεκριμένα:

* Στην πρώτη κατηγορία «Κορυφαίοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ανά εταιρεία βάσει παραγωγικών στοιχείων 2016» βραβεύτηκαν συνολικά 21 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές.

* Στη δεύτερη κατηγορία «Κορυφαίοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ανά εταιρεία βάσει ποιοτικών χαρακτηριστικών 2016» βραβεύτηκαν 6 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές.

* Στην τρίτη κατηγορία «Κορυφαίες Γυναίκες της Ασφαλιστικής Αγοράς 2016» βραβεύτηκαν 6 Ασφαλιστικές Διαμεσολαβήτριες, ενώ στις λοιπές κατηγορίες ΕΚΕ και Marketing & Digital Awards βραβεύτηκαν οι εταιρείες Interamerican, Εθνική Ασφαλιστική, Ευρωπαϊκή Πίστη & Carglass, όπως επίσης και 5 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές.

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στις βραβεύσεις ήταν οι ΑΤΕ, Εθνική Ασφαλιστική, Interamerican, Ευρωπαϊκή Πίστη, Allianz, ERGO και ARAG.

Οι βραβεύσεις έκλεισαν με ομιλία του Νίκου Μωράκη ο οποίος ανακοίνωσε τη δημιουργία επιτροπής για τις βραβεύσεις που θα ακολουθήσουν, όπως επίσης και τον σκοπό των βραβείων για μια συσπειρωμένη ασφαλιστική αγορά, έτοιμη να αντιμετωπίσει και να προσφέρει λύσεις ενωμένη στην ανασφάλεια του κόσμου.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με μεγάλο χορηγό την Affidea Ευρωιατρική, χορηγό τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών, χορηγούς επικοινωνίας τη «Ναυτεμπορική», το naftemporiki.gr, το περιοδικό «Ασφαλιστικό Marketing», το Insurancedaily.gr και το csrindex.gr., ενώ τελούσε υπό την αιγίδα του ΕΕΑ, του ΕΕΠ και της ΕΑΔΕ.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα