Νέες αγορές «κατακτά» η Δωδώνη

Γαλακτοβιομηχανία: Σε εξαγωγές το 35% του τζίρου της - Παρουσία σε 46 χώρες
Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017 10:40
UPD:11:02
Eurokinissi/ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ

Από την έντυπη έκδοση

Του Γιώργου Χατζηλίδη
[email protected]

Νέες αγορές σε Αφρική, Ασία και Λατινική Αμερική κατακτά η γαλακτοβιομηχανία της Ηπείρου Δωδώνη, η οποία βάζοντας σε προτεραιότητα την ενίσχυση της εξωστρέφειάς της κατάφερε να αυξήσει τα τρία τελευταία χρόνια τις εξαγωγές της κατά 40%.

Οι εξαγωγές της Δωδώνη κατευθύνονται σε 46 χώρες σε όλο τον κόσμο και αντιστοιχούν περίπου στο 35% του τζίρου της, ο οποίος το 2016 έκλεισε στην περιοχή των 100 εκατ. ευρώ. Με ναυαρχίδα τη φέτα αλλά και με αιχμές το 100% ελληνικό γιαούρτι και τα σκληρά τυριά, τα προϊόντα της Δωδώνη κατέχουν ξεχωριστή θέση στα ράφια μεγάλων σούπερ μάρκετ και κερδίζουν θέση σε νέες αγορές όπως αυτή της Γκάνας, του Αγίου Μαυρίκιου, της Χιλής και της Σιγκαπούρης. Παράλληλα, η Δωδώνη διευρύνει με ικανοποιητικά αποτελέσματα την τοποθέτηση νέων προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού, ενώ σημαντικότεροι πελάτες της είναι η Αυστραλία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, αλλά και η Ολλανδία, οι ΗΠΑ και η αγορά της Μέσης Ανατολής. Στόχος της είναι οι εξαγωγές να φτάσουν στο τέλος του 2017 στο 40% και στο 50% επί του συνολικού τζίρου έως το 2020.

Να σημειωθεί ότι τις προηγούμενες ημέρες η Δωδώνη υποδέχτηκε 74 υψηλόβαθμα στελέχη της Albert Heijn, της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Ολλανδίας, τους οποίους φιλοξένησε και ξενάγησε στα Ιωάννινα.

Στη διάρκεια της επίσκεψης, οι προσκεκλημένοι ξεναγήθηκαν στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Δωδώνη, όπου είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τη διαδικασία παραγωγής της φέτας, του γιαουρτιού, του φρέσκου γάλακτος, αλλά και όλων των προϊόντων της, για την παραγωγή των οποίων χρησιμοποιείται αποκλειστικά αγνό 100% ελληνικό γάλα ημέρας.

Επιπλέον, οι  επισκέπτες περιηγήθηκαν σε μια από τις εκατοντάδες φάρμες από τις οποίες η Δωδώνη συλλέγει καθημερινά το γάλα της, εκφράζοντας τα καλύτερα σχόλια και γεύτηκαν παραδοσιακές ηπειρώτικες συνταγές, γνωρίζοντας τις ομορφιές της πόλης των Ιωαννίνων.

«”Η Γεύση του καλού” για εμάς στη Δωδώνη δεν περιορίζεται μόνο στη χρήση αγνών φρέσκων πρώτων υλών, αλλά πραγματώνεται μέσα από το μεράκι, την όρεξη, την αγάπη, την υπευθυνότητα και το σεβασμό στην παράδοση για την παραγωγή των υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας επώνυμων προϊόντων μας και μετουσιώνεται σε φιλοξενία, εγκαρδιότητα και ζεστασιά προς όλους ανεξαιρέτως τους συνεργάτες μας» τονίζει ο διευθυντής Εξαγωγών της Δωδώνη Α.Ε. Βασίλης Βροχίδης.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα