Το ανοδικό σερί συνεχίζεται και το 2017 για το Folli Follie Group

Α' τρίμηνο: Αύξηση τζίρου 8,3%, καθαρών κερδών 25% και λειτουργικής κερδοφορίας κατά 23%
Παρασκευή, 09 Ιουνίου 2017 12:02
UPD:12:06
ffgroup.com

Από την έντυπη έκδοση 

Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]

Κόντρα στις προκλήσεις, συνεχίζεται το ανοδικό σερί για τις επιδόσεις του ομίλου Folli Follie, με ενδεικτική την αύξηση των λειτουργικών κερδών του κατά 23%, των καθαρών κερδών κατά 25% και με τον ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων να ξεπερνά το 8% στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα -που ενθαρρύνουν τις προβλέψεις της διοίκησης για άλλη μια αποδοτική χρονιά- ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών κατά το α’ τρίμηνο του 2017 ανήλθε σε 317,9 εκατ. ευρώ έναντι 293,7 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2016, σημειώνοντας αύξηση κατά 8,3%.

Η βελτίωση των επιδόσεων σε όλες τις δραστηριότητες του ομίλου οδήγησε σε αύξηση των λειτουργικών κερδών σε 73,1 εκατ. ευρώ έναντι 59,5 εκατ. ευρώ πέρυσι με αύξηση 22,9%, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 53,8 εκατ. ευρώ έναντι 43,2 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, με αύξηση 24,6%.

NAFTEMPORIKI.GR

Βασικός πυλώνας της στρατηγικής του FF Group παραμένει η επέκταση σε νέες αγορές και η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου του, τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Τζώρτζης Κουτσολιούτσος.

Και οι τρεις επιχειρηματικές δραστηριότητες του FF Group εμφάνισαν ικανοποιητικά αποτελέσματα στο εξεταζόμενο διάστημα. Ακόμη και ο κλάδος των πολυκαταστημάτων, που αποτελεί το 12,8% του τζίρου του ομίλου, υπεραπέδωσε της αγοράς. Σε μια περίοδο αρνητικών επιδόσεων για το εγχώριο λιανεμπόριο, κατάφερε να συγκρατήσει τις πωλήσεις του στα περσινά επίπεδα, ήτοι 40,8 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2017 από 41,4 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2016

(-1,4%). Το EBITDA του κλάδου διαμορφώθηκε σε 2 εκατ. ευρώ, από 2,7 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Ο κλάδος των κοσμημάτων/ρολογιών και αξεσουάρ, που αποτελεί σχεδόν τα 3/4 του κύκλου εργασιών του ομίλου και ηγείται της ανόδου, εμφάνισε πωλήσεις 226,3 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης έναντι 204,3 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, με αύξηση 10,8% κύκλο εργασιών. Το EBITDA του κλάδου διαμορφώθηκε σε 73,7 εκατ. ευρώ από 61,3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Τέλος, ο κλάδος λιανικής/ χονδρικής αθλητικών ειδών και ένδυσης του ομίλου εμφάνισε πωλήσεις ύψους 50,8 εκατ. ευρώ από 47,9 εκατ. ευρώ πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 6%, ενώ το EBITDA του συγκεκριμένου κλάδου ανήλθε σε 6,3 εκατ. ευρώ από 7 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Η στρατηγική

Η διοίκηση φέρεται ικανοποιημένη από τις επιδόσεις της επιχειρηματικής δραστηριότητας κατά το α’ τρίμηνο του 2017, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Folli Follie Group, Τζώρτζη Κουτσολιούτσο, να τονίζει ότι παρά τις προκλήσεις στο διεθνές περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται ο όμιλος, το 2017 ξεκίνησε καλά για όλες τις δραστηριότητές του. Η διοίκηση επαναλαμβάνει τον προσανατολισμό της στο ψηφιακό μέλλον και στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει το επενδυτικό της πρόγραμμα για ψηφιακό μετασχηματισμό. «Προκειμένου να προσαρμοστούμε στις νέες προκλήσεις της ψηφιακής εποχής, επανεξετάζουμε τις εσωτερικές μας διαδικασίες και το λειτουργικό μοντέλο μας ώστε να γίνει πιο αποτελεσματικό προσαρμοζόμενο στις απαιτήσεις του νέου απαιτητικού καταναλωτή», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Ταυτόχρονα, ο όμιλος βρίσκεται σε ετοιμότητα προκειμένου να εφαρμόσει τις κατάλληλες πολιτικές στο ανταγωνιστικό τοπίο των λιανικών πωλήσεων και να εκμεταλλευτεί κάθε νέα ευκαιρία που μπορεί να προκύψει. Ο κ. Κουτσολιούτσος τονίζει ότι βασικός πυλώνας της στρατηγικής του ομίλου παραμένει η επέκταση σε νέες αγορές και η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των σημάτων του.



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΦΦΓΚΡΠ



Σχολιασμένα