Αύξηση των πωλήσεών της κατά 2,7% σε παγκόσμιο επίπεδο, παρουσίασε το 2004 ο όμιλος PSA Peugeot Citroën, ανακοινώνοντας πωλήσεις 3,375 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, έναντι 3,286 εκατ. μονάδων το 2003.
Για το 2005 ο γαλλικός όμιλος προβλέπει μια «συγκρατημένη αύξηση» των πωλήσεων.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, το μερίδιο αγοράς της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας το 2004 διαμορφώθηκε στο 5,6% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων.
Η Peugeot εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 5,9%, στις 2,027 εκατ. μονάδες, ενώ οι πωλήσεις της Citroen υποχώρησαν 1,8%, στα 1,348 εκατ. αυτοκίνητα.