Mazda: Τρία νέα μοντέλα μέχρι το 2007 στις ΗΠΑ

Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2005 09:46

Το νέο μοντέλο MX-Crossport, το οποίο θα παρουσιάσει αυτήν την εβδομάδα η Mazda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Ντητρόϊτ.

ΤΡΙΑ νέα μοντέλα θα λανσάρει στην αγορά των ΗΠΑ μέχρι το 2007, η Mazda Motor Corp., η οποία κατά το 1/3 ανήκει στη Ford Motor Co., διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων της, σε μια προσπάθεια αύξησης των πωλήσεων, καθώς η ανάπτυξή της αυξάνεται στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Το νέο μοντέλο της Mazda, το MX-Crossport, ένα όχημα που συνδυάζει το μέγεθος ενός jeep και την ταχύτητα ενός σπορ αυτοκινήτου, θα παρουσιαστεί αυτήν την εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Ντητρόϊτ. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί το μοντέλο Murano της Nissan Motor Co. και το Lexus RX, της Toyota Motor Corp.

H Mazda, που παράγει το σπορ μοντέλο RX-8 και το Mazada3, χρειάζεται μεγαλύτερα αυτοκίνητα για να προσελκύσει τους Αμερικανούς καταναλωτές. Το μερίδιο αγοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, της τέταρτης σε μέγεθος της Ιαπωνίας, υποχώρησε κατά 1,6% την τελευταία πενταετία, παρά το γεγονός ότι Toyota, Nissan και Honda Motor Co., ανακοίνωσαν πωλήσεις ρεκόρ.

«Το σχέδιο της Mazda, για την κατασκευή οχημάτων σαν το MX-Crossport, είναι μία κίνηση για την αντιμετώπιση των άλλων ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών και όχι για να αποσπάσει μερίδιο από τις αμερικανικές ανταγωνίστριες βιομηχανίες, όπως τη Ford και τη General Motors Corp.», ανέφερε ο Makoto Kikuchi, ο οποίος διαχειρίζεται μετοχές με την Myojo Asset Management Japan Co., χωρίς να αναφερθεί εάν κατέχει μετοχές της Mazda.

H Mazda, σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα της Ford για ένα ακόμη μοντέλο, στυλ jeep, που θα λανσάρει στη Βόρειο Αμερική, του οποίου ακόμη δεν έχει δοθεί όνομα και θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα και το σασί του Mazda6. Το πρώτο jeep της Mazda ήταν το Tribute, το οποίο δημιουργήθηκε με βάση το Escape της Ford.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, πούλησε πέρυσι στις ΗΠΑ 263.882 οχήματα, κατά 1,3% περισσότερα έναντι του 2003 και χαμηλότερα του στόχου για ανάπτυξη 10%, που είχε θέσει η διοίκησή της. Η Toyota πούλησε 2,1 εκατ. οχήματα στην εν λόγω αγορά πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων για ένατη χρονιά και η Honda 1,39 εκατ. οχήματα, αύξηση 3,3%, ενώ αναπτύχθηκε για ενδέκατη συνεχόμενη χρονιά.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα