Sainsbury : Μείωση πωλήσεων λόγω του έντονου ανταγωνισμού

Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2005 10:17

ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΝ το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, οι πωλήσεις της τρίτης μεγαλύτερης εταιρείας πώλησης τροφίμων της Βρετανίας, J Sainsbury Plc, καθώς η εταιρεία έχασε πελάτες εξ αιτίας του ανταγωνισμού από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Asda, της Wal-Mart Stores Inc.

Οι πωλήσεις των βρετανικών καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων, που λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος, υποχώρησαν 1,2% - εκτός της βενζίνης – τις 12 εβδομάδες που έληξαν την 1η Ιανουαρίου, έναντι υποχώρησης 1,1% το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας. Οι συνολικές της πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 2,7%.

Η Sainsbury, εμφάνισε για πρώτη φορά στην ιστορία της ζημίες τον Νοέμβριο, καθώς οι πωλήσεις της μειώθηκαν. Το μερίδιό της, στην αγορά τροφίμων της Βρετανίας, ύψους 202 δισ. δολ. μειώνεται από 1995, καθώς δέχεται έντονο ανταγωνισμό από τη μείωση των τιμών των ομοειδών της εταιρειών, της Tesco και της Asda, σε συνδυασμό με την πώληση ρούχων και λευκών ειδών, που άρχισαν να κάνουν οι τελευταίες.

Η William Morrison Supermarkets Plc, η τέταρτη σε μέγεθος αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της υποχώρησαν τα Χριστούγεννα, εξ αιτίας του έντονου ανταγωνισμού των τιμών.

«Η αγορά ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστική το τρίτο τρίμηνο και όπως δείχνουν τα πράγματα η αγορά θα είναι ιδιαίτερα προκλητική σε επίπεδα τιμών το τέταρτο τρίμηνο», σύμφωνα με τον επικεφαλής, της Sainsbury, Justin King.

Οι μετοχές της Sainsbury, έχασαν πέρυσι ποσοστό 13%, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να φθάσει τα 4,55 δισ. λίρες (8,54 δισ. δολ.). Αντιθέτως, οι μετοχές της Tesco σημείωσαν κατά τη διάρκειας της εξεταζόμενης χρονικής περιόδου, άνοδο, 25%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα