Αύξηση εμφάνισαν τα οικονομικά μεγέθη της BMW AG, κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου, χάρη στη βελτίωση των πωλήσεων.
Συγκεκριμένα, η κερδοφορία της αυτοκινητοβιομηχανίας ενισχύθηκε κατά 31% στα 2,15 δισ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο κατά 12,4% στα 23,45 δισ. ευρώ.
Ωστόσο, εξαιτίας του υψηλού κόστους, το περιθώριο κέρδους περιορίστηκε στο 9% από 9,4% πέρυσι.
Τέλος, τα κέρδη ΕΒΙΤ ενισχύθηκαν στα 3,01 δισ. ευρώ έναντι 2,37 δισ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2016.
naftemporiki.gr